2012. február 22., szerda

18.fejezet.-Zongora-mese-pizza :)

Sziasztok!Itt a 18.fejezet.Nincs sok hozzáfűzni valóm,köszönöm a komikat!Orchidée köszönöm az épitő kritikát,megpróbálom megfogadni,ahogy tudom  :)Remélem most is fogok ennyit kapni :PÚgyhogy KOMIKAT-KOMIKAT :D
Jó olvasást mindenkinek!
Csók mindenkinek :Betty ♥

A legmélyebb és legigazibb vágy annak a vágya, hogy közel kerüljünk valakihez


Bementünk a lépcsőházba és Eric mutatta az utat,hogy melyik ajtó nyitja lakását.Lépcsőn mentünk,igaz volt lift is de néha nem árt egy kis testmozgás,nemdebár?!
Ő a 3.-on lakik igy lépcsőzgethettünk pár fokot.Amint felértünk a falnak támaszkodtam fáradtságomból,Eric pedig próbálta kinyitni az ajtót.Mikor sikerült neki megállt az ajtó elött és karját kitartotta.
-Csak ön után hölgyem!-húzott egy vigyort arcára.
-Elragadó kedvessége,uram!-mentem bele vicces játékába.
Beértünk az ajtón és Eric felkapcsolta a villanyt,mert már igazán sötét volt odakint.Amikor felkapcsolta,azthittem földbe gyökerezik a lábam.Gyönyörű volt,ahhoz képest,hogy egy srác lakik benne.
A falak a fekete-fehér szinben pombáztak akárcsak a járólap és némi bútor is.Mivel elég nagy volt ,következtetésképpen csak arra gondolhattam,hogy ez a nappalija.
Középen egy hatalmas bőr fehér ülőgarnitúra elötte egy kis dohányzó asztal.A falon egy óriási plazma tv tündökölt alatta egy pár polcos szekrény.A nagy helyiségből négy ajtó nyilt,köztük egy kétszárnyú üvegablak ami az erkélyt rejtette.
-Na,hogy tetszik?-kérdezte kiváncsian.
-Nem rossz...sőt nagyon is jó.-még mindig ámultan nézegettem a falakat.
-Ennek örülök.De talán mehetnénk beljebb is!-ütögette hátamat nevetve,ugyanis igaz a lakásban voltunk már de még mindig az ajtó előtt voltunk.
-Ja,igen,bocsi.-akadtam meg minden szónál.
Levettük a cipőnket és beljebb mentünk.
-Na,milyen "mesét"akarsz megnézni?-kérdezte miközben ujjaival idézőjelet rajzolt a levegőbe.
-Hát...esetleg...megnézhetnénk...a...-akárhogyan is gondolkodtam nem jutott semmi eszembe.Mire végül kitaláltam.-Megnézhetnénk a Jégkorszakot.-dobtam fel egy ötletet.
-Na az pont meg van....kivételesen ezt a mesét szeretem énis..-nocsak...megtudtam róla még valamit.-Hányadik részét szeretnéd?-sétált oda a tv alatti szekrényhez ami telis-tele volt különböző dvd-kel és cd-kel.
-A harmadikat!-utaltam megnézendő mesénkre-Rendben akkor az lesz.-és már elő is vette a dvd-t.-Helyezd magad kényelembe!Én addig csinálok egy kis popcornt.
-Oké...de ne segitsek?
-Nem-nem...ennyit még azért meg tudok csinálni.
-Jó-jó de majd szólj ha kell valami.
Erre már nem válaszolt csak elindult egy ajtó felé,amiből a konyhába lehet jutni.
Nem volt kedvem tétlenül ülni,igy arra gondoltam,hogy "felfedező körútra"indulok.
Az első ajtó mögött amit megnéztem az egyfajta dolgozó-zene szoba volt.Ezt a szobát a fekete-fehér-lila szin harmonizálta.
A bútorok java fém volt,kivéve a bőrfotelt és az irodai széket.A helyiség hátsó részében egy iróasztal állt ami tele volt zeneszövegekkel.Elolvastam egyet-kettőt és nagyon tetszettek de még nem hallottam.Ami igazán megfogott az,hogy egy hatalmas zongora állt a szoba sarkában.Megfogtam Eric egyik dalszövegét és odamentem a zongorához.
Leültem egy kis székre és lenyomtam az első hangot,majd még egyet,s még egyet.A végén teljesen átadtam magam a dalnak.Már nem csak a kezeim cselekedtek,hanem a hangom is.Lágy énekszóval kisértem a zongora játékot.A dal amit Eric irt elragadott.Kicsit lassabb módon játszottam de nekem igy is tetszett.Nem létezett ebben a pillanatban semmi csak én és a zene.Amikor befejeztem egy tapsra lettem figyelmes.Eric orbitális nagy mosollyal támaszkodott az ajtófélfának.
-Hölgyeim és Uraim!Önök az idei Legnagyobb-legjobb hangú énekesnőt hallhatták,nagy tapsot neki!!-Eric kezével hatalmas tapsvihart csinált.
-Jujj neharagudj!!Csak tudod,nem birtam ellenállni neki!-fakadtam ki.
-Ugyan,hogy haragudnék!Vétek lenne egy ilyen hangot magadba folytani.-nyugtatott és dicsért egyszerre.
-Hát nagyon köszönöm...de az túlzás lenne,hogy a "legnagyobb-legjobb" énekes lennék idén.
-Nem túlzok.Ha van kedved akkor elkezdthetjük a filmet.-el is felejtettem a dvd-zést.
-Persze mehetünk.-álltam fel a kis székről és egyenesen a nappali felé vettem az irányt.
-Foglalj helyet!-mutatott az ülőgarnitúra egy részére.
-Köszönöm!-leültem egy számomra szimpatikus és kényelmes helyre.
-Esetleg kell egy pokróc,párna,üditő?-sorolta fel a lehetőségeket.
-Egy pokrócot elfogadok,köszönöm.-azzal elment valahova de nem látta melyik ajtón ment be mert behunytam a szemem és gondolkodtam.Eric amikor visszatért átadta a pokrócot és leült mellém.Kicsit kellemetlenül éreztem magam de próbáltam nem foglalkozni a dologgal.Elinditotta a dvd-t és elkezdtük nézni.Nagyokat nevettünk már az első 10 percben.Kedvenc meseszereplőm Szid és Scrabby.Teljesen együgyűek mindketten.A popcorn felét már félig kiettük és egyik pillanatról a másikra azt veszem észre,hogy Eric vállán pihentettem fejem.2 óra elteltével vége lett a filmnek.
-Na ez jó kis mesefilm volt,nem?-állt fel Eric és nyújtózkodott egyet.
-De szerintem is!-ásitottam egy nagyot majd énis kinyújtottam kezeimet.
-Nem vagy éhes?-kérdezte Eric kicsit álmos szemekkel.
-De-de már az vagyok.-értettem egyet vele.-De most én csinálok valamit.Nemtudom elviselni,hogy engem szolgáljanak ki.-kötöttem feltételhez.
-Rendben,nem vitatkozok veled,még a végén én járnám meg.-csipkelődött csibész mosollyal az arcán.Elindultunk a konyha felé és Eric kinyitotta a hűtőajtót.
-Ömm....tudsz varázsolni?Csakmert nincs itthon semmi.-nézett bele hűtőjébe és a homlokát ráncolta.
-Hát ez esetben akkor rendelünk valamit.
-Más választásunk nincsen.Pizza jó lesz?-kérdezett engem.
-Persze,megfelel.Milyet rendeljünk?Van valahol egy árlista?-keresgéltem már én is.
-Ahha,mindjárt meglesz és akkor kiválasztjuk.-nézett ő is jobbra balra.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Emlékeztet ez a jelenet (a zongorás) a saját történetemre, én is szeretem az ilyen meglepetés-lebukás-éneklős dolgot;))) Tök aranyosak:) Bárcsak együtt lennének...

    Na, lenne itt még valami! A pont, kérdőjel, felkiáltójel, gondolatjel, vessző után szóköz van!!!

    - Más választásunk nincsen. Pizza jó lesz? - kérdezett engem. -> Így helyes. Figyelj oda erre!!! Ezen kívül nem találtam helyesírási hibát:)

    A meséből azt veszem le, hogy te is szereted őket, és ezzel nem is vagy egyedül;))) Bár nekem nem a Jégkorszak a kedvencem, de azt is bírom. Jó, hogy ilyen jól kijönnek egymással, filmeznek, meg beszélgetnek;) Aranyosak.
    Jól leírtad Eric lakását... azt hiszem, én örökre bennmaradnék a zeneszobában :DDD Tekintve, hgoy nekem itthon csak szintim van, de az előtt is órákig bírok ülni és klimpírozni;) Teljesen átéreztem a vágyat, hogy leült zongorázni, nem tudott ellenállni Alis:DDD Teljesen megértem. Biztosan szépen énekelt! :)

    Ja, igen, most megkívántam a popcornt!!! (És a pizzát is.)

    Nos... örülök, hgoy megfogadtad a tanácsomat, például a helyleírás szerintem nagyon szép haladás, láttam magam előtt a lakást, a zeneszobát... jó lett;)
    Siess a frissel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nem is kellett volna írnod hogy írjak komit, így is-úgy is észre veszem, és akkor jövök komizni! ;)
    Jégkorszak. Hmm.. Azt én is szeretem. Én a mókust nagyon bírom! Szerencsétlen folyton a makkjával bajlódik! >.< Gondoltam hogy Eric észreveszi Alist. Nagyon aranyosak együtt, miért Molly a barátnője Ericnek?! :(
    Nagyon tetszett a fejezet! :) Várom a kövit!
    Üdv: Sarah

    VálaszTörlés
  3. Kedves Betty!
    Szerintem is nagyon jó lett ez a fejezet. A Jégkorszak jó ötlet volt, mert szerintem szinte mindenki szereti.:D
    Engem egyáltalán nem zavar az, ahogy eddig írtál. Nem mondom azt, hogy profi vagy, de én pont amiatt szeretem olvasni a történetet, mert végre nem ugyanazt a sablon dolgot látom magam előtt, nem ugyanazok a sorok köszönnek vissza, mint a többi sztorinál. Szóval ne változtass túl sokat, mert az már nem a tőled megszokott történet lenne. :P :D Remélem, hogy mások is egyetértenek velem!
    Most is nagyon várom a folytatást, mint mindig!
    Puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Hát itt vagyok, meg érkeztem, végre eljutottam odáig, hogy elkezdjem olvasni a történetedet és írjak neked! Bár még nem sikerült végig olvasnom, de amit eddig láttam, az tetszik! Kedves kis történet, és szerintem ez a lényeg! A cselekmény szála egyáltalán nem zavaros, követhető, szóval én azt mondom, tök jó! :DD
    Talán annyit tudnék tanácsolni, (amivel egyébként nekem is gyakran vannak problémáim)hogy írj egy kicsit részletesebben, valósághűen, és itt nem feltétlenül a hosszú leírásokra gondolok. Csak mondjuk, amit egy párbeszédben 2 szereplő elintéz egymás között 2 mondattal, azt próbáld meg megírni 4-ben! Persze az sem jó, ha túlzásba viszed, nehéz megtalálni az arany középutat! :D
    A története követni fogom, és ha időm engedi írok is majd komit, igyekszem majd minden fejezethez, de ha mégsem jön össze, akkor is tutira elolvasom, csak időm nincs írni olyankor! Egy szó, mint száz, nekem tetszik az egész, és amiben még fejlődnöd kell, arra majd te úgy is rájössz, és ha mondjuk 20 fejezettel már előrébb fogunk járni, akkor biztos te is észre fogod venni! Puszi: Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És majdnem elfelejtettem! Egy csere mehetne? :))

      Törlés
  5. Szijaah!
    Szerintem ez a fejih ish ugyanolyaaan jóóóh, mint eddig mindegyik! *____*
    Egyetértek Matthew-vel, ha túl sokat változtatsz, akkor az egy teljesen más sztori lesz! Így szoktunk meg, így szeretjük a történetet, szóval maradjon így (szerintem). :)
    Olyan dolgok pedig, hogy nem teszel szóközt a ! jel után....háááát ez szerintem csak szőrszál hasogatás :/
    Remélem továbbra is ilyen szupi sztorikat hozol nekünk. ;)
    Pusziihh: Barbibaby :*

    VálaszTörlés