2012. február 7., kedd

16.fejezet-Duett.

Hellóó!Megérkezett az új fejezet.Fuhh a komiknak kimondhatatlanul örülök!!Köszönöm :)!
Aminek még örülök,hogy ennyi oldalmegjelenitésem van.
Most vissza a fejihez!Nagyon szeretném,ha meglenne 6 komi!Úgyhogy hajráá!!!
Remélem ez a feji is tetszeni fog.Jó olvasást mindenkinek!
Puszii:Betty

Szívemben a dal megmarad nekem,
újra átélem örök hangjait,
s ha szól az ének, álmodom a világot veled.

Négyen maradtunk a parketten.A lányok végig egymásra néztek és nevettek.Már igazán kezdett zavarni ez az egész.Mivel eléggé kifáradtunk elmentünk valami üdítőt venni.Leültünk a bár székekre és most volt alkalmam számon kérni őket.
-Lányok!Mi ez az egész?Hol vannak a többiek?Mondjátok már el!-próbáltam túlüvölteni a zenét.
-Nemsokára meglátod,azaz....-ránézett az órájára és így felelt:-azaz nézz jobbra!-utasított Tina,mire megfordultam a szinpadon Ericet és a táncosokat láttam.
Mindenki hatalmas sikításba kezdett,beleértve minket is.Nem tudtam mi ütött belém,most csak élveztem az estét.
-Sziasztok!-köszöntötte Eric őket svédül.Ezt azért már megtanultam,hogy hogyan is kell köszönni.
A Hearts in the air-t kezdte énekelni.Roppantul jól énekelt és táncolt egyszerre,egy hamis hang nélkül.A táncosok eszméletlenül jól mozogtak ritmusra.Néhányszor a mikrofont a közönség felé tartotta.Mi eszeveszett módon énekeltük a refrént a csajokkal.A jókedvet fokozta az a pár kis koktél amit a műsor alatt megittunk,illetve amit megittam.Kivételesen többet ittam a megszokottnál de még így magamnál voltam.
-Köszönöm!Igazán mesés hangotok van!Imádlak titeket!-villantott a közönség felé egy ezer wattos mosolyt.-De most szeretném felköszönteni újdonsült barátunkat,aki mellesleg Svédország új befutó énekesnője.Alis,isten éltessen!-a reflektor fény rám világított,ami már szinte a szememet kiégette.
Aranyos volt tőle,hogy ilyen körülmények között is felköszöntött.-Na ezzel megvolnánk,most pedig szeretném megkérni őt,hogy jöjjön fel a színpadra és énekeljen velem!-vetette fel boci szemeit.Erre a reakciójára csöppet sem számítottam.Azonnal elkezdtem mutogatni a kezeimmel,hogy szó nem lehet róla.
-Nézzék meg!Ha nekem nem megy akkor talán a közönségnek menni fog!Hadd halljak egy Alist!-utasította a közönséget a pacsirta.Eric feltette a kezét és tapsolt,közben a nevemet kiabálta.
-Aaliis-Aalis-Aalis.-már a közönség is bekapcsolódott beleértve barátnőimet is.~Eric Saade ezt még cefetül megfogod bánni!~Felsegitett a szinpadra és a kezembe nyomott egy mikrofont.
-Nos,mit énekeljünk kishölgy?-kérdezte önelégült arccal.
-Válassz te!-adtam be derekam.
-Rendben.Mit szólsz a Break of dawn-hoz?-tudta,hogy ezt a számát kivülről fújom de igazságszerint ezt pont nem szerettem volna énekelni pont vele.Lágy tekintettel néztem Mollyra mire ő biztató fejbólintással adta tudomásomra,hogy nincs kifogása ellene.
Eric énekelt az első refrénig,majd én is bekapcsolódtam.Az a figyelem,amit az ő szemeivel folytattam felejthetetlen volt.Beláttam,hogy nem tudok nélküle meglenni.A szivem szakad meg amikor úgy néz rám,mint ahogy most nézett,és persze attól is,hogy Mollyval látom.De ennek örülnöm kéne nem?Hiszen a barátnőm boldog és ez a lényeg nem?Igy még nem nézett rám senki.De vissza a valós életbe!A hangunk kiegészitették egymásét.Eric megfogta a kezemet és úgy éenekltünk tovább.Szegény teljesen megizzadt itt a szinpadon.Persze nem csodálom,nekem is kezd melegem lenni,pedig szoknyába vagyok.
A befejező sorokat,úgy éenekeltük,hogy átfogta derekam és magához húzott.A fejemet a vállára fektettem.Az egyik kezem a hátán landolt,mig a másikkal a mikrofont tartottam.Csodálatos pillanat volt.Mikor befejeztük a szemünkkel fürkésztük egymás tekintetét.Ez volt fél percig,ha nem több ideig.
-Köszönjük Alisson!Csodálatos voltál!-Eric felszólalt és a közönség csak úgy újjongtak és tapsoltak egyben.
Meghajoltam és egyből letértem a szinpadról.Kellemetlenül sétáltam a csajokhoz.Megbánó szemekkel néztem Mollyra.
-Alis!Nem tudom,hogy mit mondjak!-ezen  a kijelentésén nagyon berezeltem.-Nem lehet szavakba önteni,milyen jó voltál,hogy mit nyújtottál a szinpadon.Mint mindig gyönyörű volt a hangod és te magad is!-nyugtatott meg,miközben egy elismerő mosolyt vetett felém.Nagyon meglepődtem,azthittem haragudni fog rám,amiért amit a szinpadon műveltünk!Talán nem is látszódott innen?
-Nagyon megtisztelő,hogy ezt pont tőled hallom.-karoltam át vállát.-És csajok?Nektek,hogy tetszett?-kérdeztem bizonytalanul.
Erre nem mondtak semmit,csa odajöttek és megöleltek.-Láttam,hogy néztetek egymásra Ericcel!-súgta oda nekem Emma és,hogy ne legyen feltűnő egy puszit nyomott arcomra.-Remek voltál!-engedtek ölelésükből.Még jó negyede visszavolt a koncertből,úgyhogy arra szántuk magunkat,hogy menjünk vissza táncolni.Miközben táncoltunk valaki megkopogtatta a vállamat.
-Szia!-köszönt nekem egy ismeretlen alak.
-Szia!-köszöntem vissza,de már eszembe jutott,hogy kiaz.
-Őő..aaa..kórházban találkoztunk.Emlékszel?
-Jah igen már beugrott.
-Szépen énekelsz,és meg kell mondjam ezt a külsődről is elmondhatom.-mért végig szemével.
-Hát köszi.De,ha most megbocsájtasz?!A barátnőimmel vagyok!-abban a percben jöttek meg Ericék is.
-Hátte meg mit keresel itt?-kérdezte Eric felbőszült hangon.

8 megjegyzés:

  1. Húúú...erre nem számítottam :D mindenre gondoltam, csak erre nem XD vááárom a következőőőőt :)*.*
    Barbibaby

    VálaszTörlés
  2. Kedves Betty!
    Én csak tegnap este kezdtem el olvasni ezt a történetet, ma jutottam a végére! Nekem is nagyon tetszik! :D
    Várom a folytatást, a többi rajongóddal együtt.
    Puszi, Nelli

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a rész.:) Kíváncsi vagyok a folytatásra.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Hú, hát ez igencsak fordulatos este lett! :D
    Biztosan fantasztikusak voltak együtt a színpadon, el hiszem, hogy Alis is oda meg vissza, még ha tagadta is magát, azért a tekintetek mindent elárultak. :)))
    Hajrá tovább!
    Csók

    VálaszTörlés
  5. Sziia!
    Gyorsan, gyorsan....mert már nem bírom kivárni, hogy mi fog történni :)
    Nagyon tetszik. Így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Betty!
    Sajnos csak most tudtam elolvasni az újat, de már alig vártam, hogy végre tudjam a folytatást. Csatlakozom az előttem szólókhoz, szerintem is nagyon jó lett ez a rész (is) :D Reméljük, hamarosan felteszed a legújabbat.
    Izgatottan várom.
    Puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  7. Azt elfelejtettem, hogy nagyon jól néz ki az oldalon ez az új téma :D nagyon feldobja a blogot, hogy változtattál. (A régi is jó volt, de jó egy kis változatosság néha.)
    Mat

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm mindenkinek a komikat :) Már megvan a fejezet de még be kell gépelnem :/ Úgyhogy amint tudom hozni fogom :))
    Puszii mindenkinek!!!
    Betty

    VálaszTörlés