2012. február 12., vasárnap

17.fejezet-Feltétel

Sziasztok!Végre felkerült a fejezet.Már alig vártam,hogy fel tudjam tenni.Köszönöm az előzőhöz kapott komikat.Mint mindig nagyon örültem nekik.Észrevettem,hogy már megint gyarapodott a rendszeres olvasók száma,ennek is nagyon örültem.Még mindig az az elvem,hogyha nem lesz sok komi,akkor nem rakom fel a kövit.Ne fogom megszabni most,hogy mennyi legyen.És ezek után nem is nagyon szeretném.Tudom,hülyeség,hogy "Létszi komizzatok"de,ha nincsenek komik akkor nemtudom,hogy tetszik e amit irtam,úgyhogy KOMIKAT!!Na jó olvasást mindenkinek!!
Puszóó:Betty


"Minden álmunk valóra válhat, ha van bátorságunk a nyomukba eredni".

-Hát te mit keresel itt?-kérdezte Eric felbőszült hangon Nail-től.
-Te mindenhol ottvagy?Amúgy meg ez egy szórakozóhely és bárki eljöhet,vágod?-kérdezte Nail,ő is ingerült hangon.
-Tudod,koncertet adok.Mert valakinek összejött a pop szakma.Na most hagyd békén Alist!-lépett közelebb a sráchoz,szinte már alig volt köztük pár centiméter.
-Óóh akkor az volt az a nyivákolás!Tudhattam volna.-mélyen bele nézett Eric szemébe és a kezét közben tördeltem.
-Ezt szerintem odakint beszéljük meg!-ezt az oldalát még nem láttam Ericnek,teljesen begurult.
-Hé-hé fiúk.Erre igazán nincs szükség.Ne legyetek már gyerekesek!-próbáltam meggyőzni őket,de sikertelen volt.
-Rendben menjünk!Csúfosan meg fogsz alázkodni Eric Khaled Saade.-ment bele Eric hülye tervébe.

Kifele kezdtek menni,mi pedig a lányokkal utánuk siettünk.Nagyon mérges voltam Ericre...Hogy lehet ilyen felelőtlen,de ez legyen a legkisebb gondja.

-Előbb Molly most meg Alis?Téged egy nő sem érdemel meg!Kotródj innen!-Eric ezzel meglökte a srácot.
-Hát jobban mint téged!-azzal bevert egyet Ericnek.Szegény még a gyomor szájába is kapott.
A lányokkal megpróbáltuk őket lefogni de Eric még egy hatalmasat ütött vissza Nail gyomorszájába is,mire ő a földön kötött ki.Mikor Nail összeszedte magát,megkisérelte,hogy még egyet behúzzon Ericnek,de Tina és Emma lefogta,mig mi Mollyval "szerelmünket"fogtuk le.
-Neked egy nem csaj nem elég?-kérdezte Nail gúnyos hangnembe.
-Ahhoz neked semmi közöd!!-adta tudomására fogait összeszoritva.
Nem értettem,hogy min megy a vita,de abban biztos voltam,hogy Mollynak és nekem közünk van hozzá.
-Nail takarodj.-invitálta el Molly.-Vajon honnan ismerik egymást?És miért ilyen ellenségesek egymással?
-Elmegyek,de nehogy azt hidd,hogy ez a seggfej miatt!-egyezett bele Nail.
Miután az a görény elment odasiettem Erichez.Meg kellett győzdőnöm arról,hogy nem-e esett semmi bántódása.Hál'istennek kisebb karcolásokkal megúszta.
-Jajj szivem!Annyira nem akarok pont most elutazni.Máris lemondom.-szólalt fel Molly,miközben a telefonját keresgélte a táskájában.
-Ugyan Molly!semmi szükség rá!Teljesen jól vagyok!-győzködte Eric.
Akkor tényleg elutazik Molly...ez nem átverés volt.
-Biztos?Azért addig Alis viseled gonját?-kérdezte,miközben két kezét összetette.Erre meglepő módon Eric száján egy csekély vigyor képződött.Nagyon nem örültem neki,pedig örülhettem volna,hogy a közelemben érezhetem őt.
-PerszeEz ternészetes.-egyeztem bele,tört hangon.Eric nem szólalt semmit,hogy "Jajj nem kell" se semmit,mintha élvezné,hogy igy alakult ez az egész.Molly elindult,és a lányoktól is elköszöntem,majd segitettem hercegemnek eljutni a parkolóig.Igaz még nincs meg a jogsim de tudom,hogy mit,hogyan kell kezelni,igy hát Eric az anyósülésre ült én pedig a volánhoz.Miközben inditottam az autót Eric megszólalt.
-Ömm...igaz van pár karcolásom de még túl fiatal és jóképű vagyok ahhoz,hogy meghaljak.-viccelődött és ezen egy jót nevettünk,majd felszisszent.-Nyugi csak fájt a gyomrom a nevetéstől.
-De lökött vagy!-tettem közzé,miközben egy hatalmas nevetésben fakadtunk ki.-És persze egoista.-tettem hozzá.
-Ááúú ez most fájt!-tette szivére a kezét.
-Melyik részed?-kérdeztem viccelődve.
-A szivem..ketté tört.Én mint idióta és ráadásul egoista is?Habár,ha jobban belegondolok többen is mondták már ezt.-simogatta állát,amin már pusztultam a nevetéstől.-Ezért kárpótolnod kell valamivel.-elváltoztatta a hangját és úgy tett mintha nagyon gondolkodna.
-Jó,majd szólj,ha kitaláltad!-kacsintottam rá,közben leparkoltam,mivel megérkezdtünk Eric házához,amit onnan tudtam,hogy hogyan kell ide eljutnom,hogy a navigátor itt ült mellettem.
-Na betudsz menni,vagy segitsek?-kérdeztem odafordulva hozzá.
-Meg van mivel kárpótolhatnál!Maradj ma nálam!-kérlelte boci szemekkel egy csibész mosoly kiséretében.
-Aróól szó sem lehet.-egy pillanatra majdnem belementem.
-Ugyan már!Ugye nem akarsz sétálni?Hiszen tél van és hideg,ráadásul késő is már ahoz,hogy egyedül sétálgassál a városab több mint 40 percet.Mert Lizzy-t nem adom senkinek.-hozott fel pár nyomós érvet.De várjunk egy percet!
-Várj,ki az a Lizzy?-kérdeztem ledöbbenve.
-Hát az én kicsi kocsim.-simogatta meg a műszerfalat.Mondhatom nagyon kicsi.Ami még furcsább:Jesszus elnevezte az autóját?
-Jó maradok,egy feltétellel!-váltottam komolyra a szót.
-És mégis mi lenne az?
-Megnézed velem a kedvenc mesémet.-hajtottam fel fejemet.
-Hogy mesét??-kicsit ki akadt ezen.-Hát legyen.Kiszálltunk a járműből és az ajtó felé vettük az irányt
-----------------------------------------
Na hogy tetszett? Irjátok meg komiba!!!!
Puszika:Betty



8 megjegyzés:

  1. Kedves Betty!
    Alig vártam már az új részt :) Nagyon jó lett. Vicces helyzet, hogy először Eric volt Alissel, mikor a lány rosszul lett, most pedig Alis ápolgatja Ericet. :D Kíváncsian várom a folytatást.
    Puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  2. szia :)
    kíváncsi vagyok mi sül ki ebből a mese nézésből XDXD
    nagyon tetszett a feji és várom a kövi részt
    pusszancs

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Nekem is nagyon tetszik a fejezet. :)
    Kíváncsian várom, hogy még mi lesz...
    Puszi ;D

    VálaszTörlés
  4. Szia :))
    Nekem is nagyon tetszett ez a feji is :D és én is kíváncsian várom a folytatást XDD
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ish nagyon jóóóh lett ez a fejih :DddD
    Jöhetne a folytatás moooosssst XDDd
    Puszih (L) Barbibaby

    VálaszTörlés
  6. Szia Betty! :D
    Komolyan elnevezte a kocsiját?! XDXDXD
    Na jó viccet félretéve! Nagyon tetszett a fejezet!
    Várom a kövit! :)
    Üdv.: Sarah

    VálaszTörlés
  7. Még csak most tudtam elolvasni ezt a részt, és nagyon tetszett. Én is jót nevettem azon, hogy elnevezte a kocsiját :D Jól sikerült ez a fejezet is, jöhet a folytatás!
    Puszi, Nelli

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Aranyos a történet, jól szövöd a fonalat, bár előre szólok, hogy Én vagyok az, aki nem szereti a szerelmi háromszöget. Sőt, kifejezetten utálom, tehát ebből a szempontból néha igencsak el tudom ragadtatni magam.:/ Ne haragudj emiatt!:)
    Jófej Eric is, bár kicsit csapodár... Döntsön, ne szédítsen egyszerre két lányt, mert az szemétség!:P Aranyos, ahogy összehoztad őket, remélhetőleg nemsokára rájönnek, hgoy egymásnak vannak teremtve Alis-szal.:D

    Megvannak a karaktereknek a kis apróságaik, ahogy elnevezi Eric a kocsiját, ahogy leírod őket, amilyen szavakat adsz a szájukba... jó.
    A leírásokon dolgozz még, ne csak cselekményt adj, hanem látványt is!!! Néha jelentéktelen eseményeket feleslegesen nagyon részletezel, az nem szükséges! A párbeszédeket jobban is elhúzhatnád, például vannak nagoyn jó ötleteid, csak lerendezel egy jó párbeszédet kilenc-tíz mondatban, és kész. Nézz meg bármilyen könyvet, a párbeszédeket olvasd el, talunj belőle! LEgyen hosszabb, kifejztettebb! Persze van, amikor tényleg elég egy-két mondat, egy osa-visszavégés, vagy tudom is én, de te néha a fontos párbeszédeket is sitty-sutty elintézed, pedig nagoyn fontosak lennének.
    Bírom a szereplőidet, és a tetteiket, élethűek, de ha megjelenik egy karakter, annak adj külsőt, mintha nem is lenne a fotó kirakva az oldalon!!! Írd le a gesztusait, a vonásait, hgoy a főszereplőd mit lát benne, hogy megértsük, miért pont Ő lett az a karakter? Miért pont ilyen arcot kapott?

    Nos, sajnálom, hgoy már így elsőre lesokkoltalak, pedig nem akartam, de őszinte vagoyk, csak azt adom, amit szeretnék kapni.:) Nyugodtan visszaadhatod.
    Köszönöm, hogy írtál nekem kommentet!
    Siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés