2012. február 4., szombat

15.fejezet.-Meglepetés buli.

Sziasztok!Ittvan a feji.Kérlek titeket,hogy komizzatok.Ismét akkor fogom a kövit felrakni,hogyha megint meg lesz minimum 3 komi.
Ui:Matthew,remélem megérte a várakozást.:)
Puszii:Betty


A szerelmi csalódás égető fájdalmára bizonyosan a barátok közelsége a leghatásosabb orvosság.

Egyszer csak...Beléptem a házba és egy igen tág csapat várt engem.
-Boldog születésnapot!-futott oda Tina hozzám.Teljesen elfelejtettem.Jézusom!Az ember néha elfelejti a többiek születésnapját de,hogy pont a sajátomét az már ciki.
-Istenem,nagyon köszönöm.Ezt...ezt.-nem jutottam szóhoz és csak a könnyeimmel küszködtem.
Mindenki ott volt ismét.Tina,Emma,Molly,Eric és még volt pár emberke akit nem ismertem .
-Szia!Alex vagyok.-jött oda hozzám,és már eszembe is jutott,hogy őt már láttam valahol,vagyis a bálon.
- Alis!Nagyon örülök,hogy megismertelek.Tina már sokat mesélt rólad.-üdvüzöltem őt barátságosan.-És te akkor biztosan Adam vagy!-néztem a mellette álló srácra.
-Jól mondod.Boldog születésnapot.
-Nagyon köszönöm .-de volt ott még 2 ember akit nem ismertem.
-Szia!Jennifer vagyok.-köszöntött engem két puszival egy nagyon eleven és barátságos lány.
-Szia,Alis.-sajnos nem tudtam többet neki még mondani.Majd ha meglesz a közös témánk.Már csak egy maradt.
-Szia én pedig Edin vagyok!Klasz a buli.-kacsintott rám és egy széles öleléssel fogadott.Eszméletlen mennyire jófejek.
-Igaz nembaj,hogy meghivtuk őket is??Tudod Alex,Adam,Edin és Jennifer együtt táncosok és szerettek volna megismerni tlged.-csatlakozott Emma is.
-Már hogy lenne baj.De várjunk csak..Nekem azt mondta Eric,hogy ti nem értek rá.És,hogy Molly...Úristen Molly!-elkezdtem keresni őt.
-Szia Alis!Isten éltessen!-köszöntött fel Molly,akit Eric tartott átkarolva.
-Isten éltessen csajszi.-húzott magára egy bájos mosolyt Eric.
-Nagyon köszönöm mindenkinek.De ezt,hogy tudtátok megcsinálni?Úgy értem,honnan tudtátok,hogy ma van?
-Tudod,mit meg nem adnék,ha ilyen barátaim lennének,mint Tina és Emma.-ezzel elárulta mindennek a szervezőit.Egyből siettem oda hozzájuk,hogy megköszönjem.
-Lányok nem is tudom,hogy köszönjem meg nektek.Ez valami csodálatos érzés.-ugrottam nnyakukba.Persze képletesen értve.
-Ezt szeretném,ha most azonnal felvennéd.Gyorsan szedd rendbe magad.-adtak át nekem egy dobozt és meginditottak felfelé.Nem tiltakoztam most,mivel ezt mind értem csinálták.

Felmentem és megnézte ,vajon mi lapulhat a dobozban.Egy csodálatosan szép miniruha.Fekete szinben pombázott,pánt nélküli és strasszok-strasszjai ékesitették.Nem értettem,miért kell egy ilyen bulihoz,ilyen "szép ruha".Belementem,a ruhát az ágyra készitettem,mig elmentem lezhanyozni.Gyorsan elintéztem a mosakodást és kiszálltam.Megtörölköztem,felvettem a köntösömet és a tükör elé tértem.A hajamat nem mostam meg,igy egyszerűen csak begöndöritettem.Feltettem magamra egy kis halvány alapozót,mivel karikásak voltak a szemeim a fáradtságtól.Kis szemceruza,szempillaspirál,tus,és egy kis szájfény.Hamar készenlettem.Gyorsan felvettem a rucit és egy magassarkút,na és persze némi kiegészitőt.Odasétáltam a tükör elé és egy pillantást vetettem magamra.Nem hittem a szememnek de most kivételesen tetszett az amit a tükörben láttam.
Elindultam lefelé és mikor leértem az összes szem rám szegeződött.Kicsit bele is pirultam,de részben jól is esett.
-Hűű...haa..-Edin szájából ezek hangzottak el.
-Barátnőm,meseszép vagy.Tudtam,hogy jól fog rajtad állni.-sétált oda hozzám Tina.
-Hát köszönöm.De miért kellett ilyen puccosan kiöltözni?Hiszen ez csak egy kis összejövetel.
-Mert még nem mentünk el sehova.De várd ki a végét.-súgta oda nekem.Erre nem tudtam mit mondani csak hallgattam.Meglepődtem mert Eric olyan szemekkel nézett rám,mint még soha.Csillogott.Igen csillogott és csak bámult.Hál'istennek Molly nem vette észre.
-Kértek inni?-jött oda Emma egy tálca üditővel.-Még nem hozok alkoholt azt majd este!
-Köszi.-levettem egy poharat a tálcáról és leültem a bárszékre.Az emberek szépen elbeszélgettek.Edin jött oda hozzám.
-Most látlak először de már levettél a lábamról.-ült le mellém.
-Uhh neharagudj.Nem volt szándékos.-próbáltam játékosan felfogni a dolgot.
-Áhh,nem a te hibád.Csak ha meglátok egy csinos lányt nem tudok ellenállni.
-Jólvan oké.Nagyon köszönöm.-nevettem és azt veszem észre,hogy Eric közeledik felénk.
-Na miről megy a duruzsolás?-ütötte hátba Edint.Kicsit furán nézett rá,mintha zavarná,hogy beszélünk.De viszont másrészt meglepődtem,mert nem tudtam,hogy ismerik egymást.
-Éppen próbálom ellopni a szivét.-mutatott rám Edin és nevetett,úgy mintha ott sem lennék,és nem hallanék semmit.
-Az nem fog menni.Ismerem Alist.Makacs nagyon.-válaszolt Eric mire én nagyot pislogtam.
-Fiúk,nem zavar,hogy énis ittvagyok?-integettem oda nekik zavartan.
-Tudom,és mit szólsz hozzá?-karolta át vállamat Edin.
-Jaj Edin haggyad már!Ne fáraszd szegényt.-jött oda Jennifer.
-Jólvan csak barátkozni akartam.-tartotta kezét maga elé.
-Mindegy.Gyertek inkább,indulunk.-szóval már mindenki tudja,hogy hova megyünk csak én nem.Hát ez szép.
-Létszi áruld el,hogy hova megyünk!-kérleltem Jennifert.
-Nemsokára meglátod.Na most gyere.
Mindenki elkezdett öltözködni,aztán megbeszéltük,hogy ki kivel megy.Úgy döntöttünk,hogy a gerlepárok maradjanak együtt és Edin is velük ment.Nem volt könnyű őt meggyőzni mert mindenféleképpen velem akart jönni de Eric aztmondta,hogy ő elviszi Jennifert és engem.Kellemetlenül érzetem magam,mert Eric végig engem bámult.Molly és Eric előre mentek és mi követtük őket Jenniferrel vállon karolva egymást.Szinte már annyira jól megvoltunk egymással,mintha ezer éve ismertük volna egymást.Tináék már elöbb kimentek és beültek az autóba.Mi Jenniferrel a hátsó ülésen foglaltunk helyet,mig Eric és Molly elöl.Elindultunk hát utunkra.Meglepően sokáig utaztunk.Úgy másfél órát biztosan.Alex vezetésével,ők hamarabb odaértek.Megálltunk egy őrzött területen és besétáltunk a hátsó bejáraton,amit onnan tudtam,hogy ki volt irva.Így bementünk,de egy szempillantás alatt Eric,Alex,Adam,Edin és Jennifer eltűntek.A lányok vigyorogva néztek össze majd rám és megint egymásra.Nem tudtam,hogy mi volt ezzel a céluk.Megindultunk a parkett felé és elkezdtünk négyesben táncolni.



5 megjegyzés:

  1. SZia!Ez a resz nagyon jol et!MEglepi buli, klasz!Nem csoda, hogy Eric feltekeny, hiszen szereti Alissont, csak nem akarja maganak se bevallani!Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Sziia! Nagyon jó lett. Hamar gyorsan a következővel! <3 Puszi

    VálaszTörlés
  3. Halii!
    Bocsi, hogy mostanában nem írtam, de eléggé elfoglalt voltam. :S De hát az a lényeg, hogy itt vagyok, nem?
    Nagyon jók lettek a számomra új részek, nagyon tetszettek. De azértez vitte a pálmát, imáádom a meglepetés bulikat!
    x.o.x.o LaMes Grock.

    ui: végre elérkeztem a saját történetemben a 6. fejezethez, ami merőben nagy fordulópont lett. Megtennéd hogy elolvasod, legalább csak ezt az egyet? Fontos lenne a véleményed, kíváncsi vagyok, hogy tetszett! :D
    itt a blogom:
    http://flirtsandalfas.blogspot.com
    Köszike előre is, ha írsz én is véleményezek nálad! :D

    VálaszTörlés
  4. Kedves Betty!
    Örülök, hogy megint kiemeltél :)
    Nagyon tetszik ez a fejezet is, mert én is nagyon szeretem a meglepetés bulikat :D De hát ki nem? XD
    Megérte várni, mert nagyon jó lett :)
    Sok puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  5. Nagyon király lett ez a fejii ish. Jöhet a következő :$ *.* puszi: Barbibaby

    VálaszTörlés