2012. január 9., hétfő

9.fejezet-Igenis szerelem.

Sziasztok!Meghoztam a 9.fejezetet!Most nincs túl sok hozzáfűzni valóm csak annyi,hogy kérek mindenkit komizzatok,mert ha komiztok én is komizok az oldalaitokhoz(akinek van).Jó olvasást!
Puszii:Betty


A Popular című dalt kezdte el énekelni.Miközben énekelt mindig vetett rám pár pillantást és csak mosolygott.Nagyon jól énekelt,mivel a refrént már én is énekeltem,olyan fülbe mászó volt.Miután befejezte az album felét egy kis szünetet tartott.Mutatott az ujjával,hogy kövessem,úgyhogy így is tettem.Elmentünk egy olyan kis üzletbe ami direkt azért lett kitalálva,hogy itt pihenhessen Eric.
Szegény teljesen ki volt fáradva...de nem csodálom.
-Na tetszett az "előadás"?-kérdezte kiváncsian.
-Hát nem is tudom!Olyan,olyan...-szívtam az agyát és látszott rajta,hogy meglepődött.-Persze nagyon jó voltál.
-Huhh!Már meg ijedtem.Köszi!-Tényleg,el is felejtettem.Tudod már mikor lesz a 2.forduló?
-Milyen 2.forduló?
-Hát a tehetségkutatóé!Vagy még nem írtak?
-Nem még nem.Talán be sem kerültem!
-Ez hülyeség,már hogyne lennél bent.
-Hát úgy.Mind1 nem is érdekel.


Beszélgettünk egy darabig aztán vissza kellett mennie.Én is vele tartottam de ezúton már a színpad mögött voltam,mert Eric azt mondta,hogy jobb így ,mivel amikor szünetet tart akkor mindig ott legyek.
Amikor vége lett a koncertnek egy kis autogram osztás következett.Eric leült egy székre,az asztalnak támaszkodva és nem győzte adogatni az aláírásokat.Egy kislány fotózkodni akart,de nagyon meglepődtem,mivel én Eric mellett foglaltam helyet azt akarta,hogy 3-an legyünk rajta.Eric csak bólintott egyet,majd egy pillantást vetett rám,hátha van valami kifogásom ellene.Énis belementem,úgyhogy csináltunk vele közös képet.
-Köszönöm Eric Saade,hogy csinálhattam veled képet.
-Ugyan,nincs mit.Hogy hívnak?-majd egy mosolyt vetett a kislányra.
-Jasmine.-válaszolt a csöpp kislány.
-Gyönyörű neved van.
-Köszönöm még egyszer,majd odafutott az édesanyjához.Amikor elment egy mondat ütötte meg a fülemet.
"Anya!Van közös képen Eric Saadéval és a barátnőjével."
Én ezen nagyon meghökkentem.Néztem Ericre és ő is egy kicsit elszontyolodott,de nem tudtam miért.
Mikor már készen lett a popsztár elindultunk az autó felé,hogy hazamenjünk.Nagyon késő volt már és hideg.Eric gyorsan hazavitt,kiszálltunk az autóból és egy kis időt még beszélgettünk.
-Köszönöm Alis,hogy eljöttél velem.-vágott az arcára egy hálás mosolyt.
-Ugyan,nincs mit megköszönni,én köszönöm,hogy elmehettem.Fantasztikus voltál!-pirultam bele a saját mondatomba.
-Azért ne túlozzunk,de köszi!-vakarta meg nyakát és nevetett.
-Eric,még egyszer köszi de én most megyek mert fázok.
-Jaj persze,szia!Jóéjt.
-Szia!Szép álmokat.
Nem tudom miért de amikor elköszöntünk egymástól még egy darabig ott álltunk mozdulatlanul.Eric barna szemei egy árnyalattal sötétebbek lettek,és amikor megvilágította a lámpa még csodálatosabban csillogtak.Megfogta a kezemet és odahúzott magához,elvesztem a tekintetében.Az egyik keze az arcomból söpört egy hajtincset,míg másikkal a derekamat fogta.Az enyém pedig a mellhasán kapott helyet.A szívem hevesen vert és úgy voltam vele,hogyha nem tartana akkor összeesnék.A szánk már csak pár milliméterrel voltak egymástól,majd az egyik pillanattól a másikba eltolt magától.
-Sajnálom,nem megy!
-Úristen én sajnálom!Felejtsük el!-próbáltam kihúzni magamat a csávából.
-Nem te tehetsz róla.Na szia.-azzal a lendülettel beszállt az autóba és elviharzott.Sétáltam be az ajtón de furcsa módon a könnycseppek hagyták el a szememet.Hiszen nem is volt közöttünk semmi és így már nem is lesz.Most már nyíltan állíthatom,hogy igenis beleszerettem Eric Saadeéba.Amint betértem a házba Tina és Emma a kanapén feküdt és a tv-t nézték.Amikor hallották,hogy hazajöttem egyből kikapcsolták a tv-t és jöttek oda hozzám.Tina egyből észrevette,hogy sírok.
-Alis mi történt?-kérdezte döbbenten.
-Lányok,beleszerettem.-adtam egyszerű választ.
-És ebbe mi olyan nagy ügy,hogy sírsz?-kérdezte nevetve.
-Az,hogy reménytelen.Az előbb majdnem megcsókolt de eltolt magától.-sírtam egyfolytában.
-Mi?Tessék?Mi az,hogy majdnem megcsókolt?
-Tina nem azt mondtad,hogy most már nem fogsz faggatózni?-csatlakozott a beszélgetéshez Emma.
-Nem érdekel ez most nagyon fontos.
-Lányok nyugi,nincs semmi baj.Arra gondoltam,hogy elmehetnénk valahova bulizni.
-Én benne vagyok!-egyezett bele Tina.
-Felőlem mehetünk.-követett Emma.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése