2012. január 16., hétfő

10.fejezet-Ismeretlen-ismerős!!

Meghoztam a 10.fejezetet egy kicsit késve de sajnálom!Hamarosan lesz a felvételi,úgyhogy a kövit majd csak jövőhéten fogom hozni.NAGYON SOK KOMIT SZERETNÉK!!!Jó olvasást mindenkinek .
Puszii:Betty


A lányokkal elkezdtünk készülődni,hogy hamar készen legyünk.Hallottam,hogy ma lesz egy buli Svédország centrumában a művelődési házban,ez afféle egy téli "bál"-nak felel meg.
Most nagyon dögösen akartam kinézni,úgyhogy felvettem egy koktélruhát és egy fekete tűsarkú cipőt,a hajamat begöndörítettem.Tina és Emma is eszméletlenül csinosak voltak és így indultunk utunkra.Hívtunk egy taxit és  elmondtuk neki a célirányt.Amikor odaértünk,kifizettük a sofőrt és a művelődési házhoz vettük az irányt.Azt rebesgetik,hogy néhány igen híres emberke is itt lesz.Úgyhogy ki nem hagytam volna a ma estét.Mikor beértünk az ajtón egy hatalmas csarnokkal találtuk szembe magunkat.Mindenki elbűvölően festett.A hölgyeken csak úgy pompázott a szépség,amit az estélyi ruhákkal ékesítettek.A férfiak pedig igen jól nevelt embereknek látszottak.Az  épület kinézete magával ragadott.A falak krém színben pompáztak,a padló csodaszép csempékben ragyogott,és a plafonon egy hatalmas lámpa díszelgett.A tér közepén pedig egy óriási színpad emelkedett.Nálunk egy művelődési ház nem így néz ki,csupa lebomlott falak,koszos csempék és kis égők,meg persze a kis színpad.Mivel nem nagyon ismertük ki magunkat a lányokkal elkezdtünk keresni magunknak helyet az asztalnál.Olyannyira nézelődtem,hogy véletlenül belebotlottam egy lányba.


-Ó,ne haragudj,nem szándékos volt.-kérleltem bocsánatát.
-Ugyan,nem a te hibád,semmi baj.-nyugtatott akibe belebotlottam.
Tináék mögöttem csak röhögtek és nem tudták abbahagyni.
-Amúgy a nevem,Molly,Molly Sandén.
-Alis Harrison.Hát Molly ezt valahogy meg kell hálálnom.
-Jaj mondtam már,hogy semmiség.De abba meghálálhatod,hogy velem tartotok a bálig amíg tart.
-Efelől nincs semmi kifogásom.Nektek lányok?


Tina nem tudott válaszolni,mert valamin nagyon elgondolkodott.Így helyett Emma válaszolt,mégpedig igennel.Elindultunk az asztalokhoz és leültünk egy számunkra szimpatikus helyre.Előttünk 2 fiú volt és a lányok folyton szemezgettek velük,de úgy láttam ezt a srácok is élvezik.Mi Mollyval egész végig beszélgettünk,annyira,hogy észre sem vettük,hogy a lányok már nincsenek ott.Furcsa módon a srácok helye is kihűlt...gondolom egy helyre nyelte őket a föld.
-És Molly!Barátod,hogyhogy nincs itt??Vagy csak épp nem találkoztunk?
-Hát igazából erről nem szerettem volna senkinek beszélni de már nem bírom tartogatni.Sajnos 1 hónapja szakítottunk.Csodálatos 4 évet voltunk együtt,de mivel mindketten a pop szakmát űzzük nem nagyon volt kettőnkre időnk,így sok volt a probléma és emiatt úgy döntöttünk,hogy hagyjuk egymást Ericcel.
-Nagyon sajnálom.Nem is tudtam,hogy híres vagy!-pislogtam nagyokat.
-Hát nem szeretem magamat dícsérni meg szerintem felesleges is...Az a lényeg,hogy elvileg Svédországnak és vagyok az "első leghíresebb énekesnője"persze én ezeknek nem hiszek.Nemsokára énekelni fogok.Ha van kedved hallgasd meg.
-Ez biztos úgy van,ahogy állítják.
A bál szervezője felhívta Mollyt a színpadra és elkezdett énekelni.Gyönyörű hangja van,csak ámultam és bámultam.
Egy szomorú ugyanakkor vidám hangulata volt.Lehet,hogy egy kicsit hülyén hangzik,de tényleg.Belegondoltam,mi lenne ha én is ilyen énekesnő lennék.De be kell látnom ez csak egy álom marad mindörökre.Befejezte a számot és lazán lejött a színpadról,mégis mit vártam,hiszen gyakorlott.


-Na,hogy tetszett?-kérdezte kíváncsian.Mintha én már hallottam volna ezt a kérdést.Igen,Erictől.
-Remek voltál.Grat!De most Molly nekem muszáj mennem mert még haza is kell érnem,és még a lányok sem tudom,hogy hol vannak.
-Ne aggódj,hazaviszlek!
-Jaj nem akarlak terhelni.
-Ez nem teher!Én is indultam volna már!Na gyere menjünk a kocsihoz.
-Hát akkor jó.Menjünk.


Kisétáltunk az épületből és a parkoló felé vettük az irányt.Hogy ezeknek a svédeknek,milyen jó autójuk van.Beültünk és elinvitáltam a lakásomhoz.Amikor megérkeztünk,behívtam magamhoz,úgysincsenek itthon a lányok.Molly szerencsére elfogadta.Bementünk a házba és megittunk egy bögre forró teát.Sok ideig elbeszélgettünk.mivel 9-re értünk haza és most háromnegyed 1 is elmúlt.A bő beszélgetés után Molly hazament én pedig vártam barátnőimet,de nem jöttek így elmentem lefeküdni.

2 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom ki, hogy van vele, de én már alig vártam az új részt *.*
    Nagyon jó lett Betty :) gratulálok!
    Puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  2. Na hát ez akkor nagyon megtisztelő a számomra.Köszönöm Matthew.Puszii:Betty

    VálaszTörlés