2012. január 26., csütörtök

12.fejezet.-Fájdalmas pillanatok.

Na meghoztam ezt is !!Az előző fejihez is kaptam komikat,amiknek kifejezetten örülök.Igen Matthew tényleg jó,hogy már több mint 2600 látogatója van az oldalamnak.Minden nap fürkészem a blogot és örömmel veszem,hogy sokkal többen nézik~olvassák~.Köszönöm nektek.
Jó olvasást mindenkinek.
Puszii:Betty.

~Az élet egy hegymászás,de a kilátás csodás.~

Nagyon fájdalmasan ért ez az egész Molly+Eric ügy,ennek következtében összeestem.
Egy kis széken tértem magamhoz.Eric a kezében tartott egy poharat,tele vízzel.Csak foltokban láttam de annyi még kivehető volt,hogy Molly,se senki más nem volt ott,csak mi.Gyenge voltam és alig tudtam kinyögni valamit.

-Molly hol van?-kérdeztem elhalt hangon.
-Elment kávét venni meg,ha jól tudom akkor felhívja Tináékat is.
-Eric,menj el légyszíves.-kértem lágy hangon.
-Nem megyek.Inkább idd meg a vizet!-makacsolta meg magát.
-Nem tettél még elégszer keresztbe nekem?Hagyj magamra.Vagyis tudod mit?Ne fáradj!Elmegyek én magam.-azzal a lendülettel felálltam de sajnos még mindig annyira szédültem és a fejem is eléggé fájt,így összecsuklott a lábam,de most Eric karjai között találtam magam.Pár másodpercig fürkésztük a tekintetünket de ez nem érdekelt már annyira.

-Alis,Alis!!-futva kiabálták nevem.-Alis jólvagy?Minden rendben?-aggodalmaskodtak barátnőim,mintha ők lennének a szüleim.
-Sziasztok lányok!Ugyan,semmi bajom már.Hiszen ez csak egy hétköznapi ájulás volt.Bárkivel megeshetett volna.-próbáltam elhitetni velük.-Nézzétek!Már fel is tudok állni.-vagyis azt hittem,mivel az elöbbihez hasonlóan Eric karjaiba borultam.
-Azt már nem !Most azonnal beviszlek a kórházba,ha tetszik,ha nem.A lányok majd szépen összeszedik a cuccaidat aztán ők is jönnek be.Molly pedig...nos hát neki el kellett intéznie valamit.
-Tőled nem kell semmi Eric!Majd hazamegyünk a lányokkal.-még mindig eszméletlenül szédültem.
-Jól van!Te akartad.-egy mozdulattal felkapott és indultunk az ajtó felé.Az energiám a 0 közelében volt,úgyhogy nem is tudtam tiltakozni.

Kiértünk az autóhoz és figyelmesen berakott az ülésre,ő pedig tett egy kört és beült a kormány elé.Az utat végig bóbiskoltam.Egy szót sem szóltam hozzá,pedig ő végig kérdezgetett.
Éreztem,hogy megállt az autó,így arra a következtetésre jutottam,hogy megérkeztünk.Ahogy beültetett,úgy ki is vett az autóból és a bejáratot vettük célpontnak.Amint beértünk egy nővérke jött oda hozzánk.

-Uram!Mi a panasza a barátnőjének?-kérdezte a nővérke,miközben egy kórlapot töltött ki.
-Egyszer csak összeesett....-ennyi maradt meg a fejemben,mivel ha jól tudom akkor ismét eszméletemet vesztettem.

***
-Szerintetek rendbe fog jönni?
-Hát hogyne.-hallottam az ismerős hangokat.
Felkeltem és megint egy számomra ismeretlen helyen ébredtem,mégpedig egy kórteremben.
Most mindenki ott volt.Eric,Molly és a számomra most leginkább fontos személyek:Tina és Emma.
-Drágám,jobban érzed magad?-kérdezte kétségbeesett hangon Molly.
-Igen.nem sokkal de jobban.
-Mi okozta az ájulásodat?Nem tudod?-kérdezgetett tovább Molly.
-Hát váratlanul ért egy s más.-utalva a dalospacsirtára.
-Jut eszembe,lányok.Hol hagytátok a srácokat?Igaz nem hagytátok ott őket miattam?-próbáltam egy kis szint vinni ebbe az egészbe.
-Ugyan ne hülyékedj.Megértették.Ezen ne izgulj.
-Mikor engednek ki?Nem tudjátok?
-Majd csak holnap.-válaszolt Eric kérdésemre.
-Remek.
Ahogy Mollyra néztem elgondolkodtam.Hogy lehet ilyen..ilyen..nem is tudom mit mondjak Ericre.Hiszen Molly egy földreszállt angyal.És ő meg...áhh.
-Ne haragudj Alis de nekem most mennem kell.Még van pár dolog amit el kell intéznem.Na sziya és jobbulást.-azzal Molly kiment az ajtón és elviharzott.
-Eric,nem kell ittlenned.Menjél csak Molly után.Hiszen ő a barátnőd ugyebár.-vetettem rá egy durcás arcot.
-Nem fogok elmenni.Ezt már megtanulhatnád.
-Csajok,olyan feszülten ültök ott,valami baj van?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát,most hivott,tudod ki és azt kérdezte,hogy nem e lenne kedvünk elmenni valahova ma este.Igaz nem bánod,hogy nem maradunk itt éjszaka?-kérdezte gyönyörű boci szemeivel Tina.
-Jajj dehogy!Jó szórakozást.Sziasztok!
-Szia drágám.Majd holnap ittleszünk.Puszi.

Hogy én miért maradok mindig Ericcel?!Mindegy,hogyha nem szólok hozzá akkor talán nyugtom lesz de rájöttem nem igy van.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na milyen lett a történet?Van amiben változtatnom kéne?
Szerintetek mi lesz ha kettesben maradnak.Várom a komikat!!
Puszii:Betty



2 megjegyzés:

  1. Szia imádtam a fejezetet...nagyo jól írsz.
    siess a folytatással léccy.
    Puszi: Bigikeee

    VálaszTörlés
  2. Sziaa, jöttem véleményezni! :)
    Nagyon tetszett ez a rész, szerintem jobb lett, mint az előző. Folytatást minél hamarabb! :D
    x.o.x.o LaMes Grock

    ui: nálam is fenntvan az ötödik rész, remélem dobsz egy komit, nagyon örülnék neki. :DD Szeretném ha összejönne a 12-13, és ebben te tudsz segíteni! Köszi előre is:
    http://flirtsandalfas.blogspot.com

    VálaszTörlés