2012. január 28., szombat

13.fejezet.-Hol volt,hol nem volt-avagy minden itt kezdődött.

Sziasztok!Itt a 13.fejezet.Remélem tetszeni fog!
UI:Sajnálom de ha most ehhez a fejezethez nem lesz meg minimum 4 komi akkor addig nem fogom felrakni a frisset,mert ha nem komizzátok sokan akkor nem tudom,hogy tetszik-e vagy nem.A szemszögeket már úgy fogom felrakni,hogy előtte egy képet rakok fel a bizonyos személyről.Ilyet már láthattatok más oldalán,de nem szeretném,hogy ebböl valami baj legyen.
Puszii:Betty


Mióta megtörtént az a bizonyos sí baleset és találkoztam Alissel nem tudom elfelejteni őt.Találkozgattunk párszor és ennek következtében teljesen belehabarodtam.Nem éreztem,ilyet a Mollyval való szakításunk óta.Mikor hazavittem majdnem megcsókoltam de muszáj volt türtőztetnem magam.Nem szeretnék megint csalódni,és azt sem akartam,hogy Alisson miattam szenvedjen.Így gyorsan beültem az autóba és egyből haza vettem az utat.Amikor beértem a házba a ruháimat szanaszét dobáltam és elmentem lezuhanyozni.Ennél szértszóbb nem is lehettem volna.A zuhany alatt kifejezetten sok időt töltöttem.Amint végeztem a hálószobába mentem.Felvettem az alváshoz szükséges dolgokat és lefeküdtem az ágyba.Nem tudtam mással foglalkozni csak azzal,hogy milyen rettentő dolgot tettem.
~Biztos azt hiszi Alis,hogy csak játszottam vele.~gondoltam bűntudatot érezve.Mivel nem tudtam aludni bekapcsoltam a tv-t.A híradó ment és a mai bálról szólt.Engem is meghívtak mint,disz vendég de nem szerettem volna elmenni,mivel Molly is ott volt és semmilyen pletykát nem akartam.
Úgyhogy megpróbáltam elaludni végre és most sikerrel jártam.Az éjszakát végig álmok kísértek.Nem lehet nehéz kitalálni kiről szólt.Persze,hogy Alisről.Csodásan éreztük magunkat.Mint két kamasz,amikor elsőre lesznek igazán szerelmesek.Én ilyet éreztem iránta,de kérdéses,vajon ő mit érez irántam,illetve mit érezhetett,amíg meg nem volt az incidensünk.
Nagy nehezen teljesen elaludtam.
Reggel,mint mindig most is korán keltem.Kimentem a konyhába és készítettem magamnak egy bögre kávét.Még mindig a fejemben volt az az ügy.Miközben a kávémat kortyolgattam,eszembe jutott,hogy nincs itthon semmi kajának való,így gyorsan megittam a maradék koffeinemet és a szobámba siettem felöltözni.Felvettem egy fehér pólót,szürke ülepes gatyával,piros nike cipővel és egy bőr kabátot.A hajamat zselével állítottam helyre.Elindultam hát a legközelebbi kis bevásárló központba.Beültem az autóba és már indultam is.Mikor megérkeztem kiszálltam,és lezártam a járművet.Egyenesen a bejárat felé mentem,míg nem belebotlottam valakibe.
Az a valaki Molly volt.Egy darabig beszélgettünk aztán felajánlotta,hogy segit a bevásárlásban.Én éltem a lehetőséggel,úgyhogy elfogadtam.Hála képpen én felajánlottam neki,hogy ebédeljünk együtt.Ő is belement ajánlatomba.Egy gyors spagettit készitett Molly,mivel én nem vagyok kifejezetten egy konyhatündér.Mikor az ebéd készen lett,nyitottunk egy üveg bort is hozzá.Furcsa módon,olyan volt mintha nem is történt volna semmilyen szakitás.Nagyon élveztem a társaságát.És reméltem ő is az enyémet.Miután befejeztük az ebédelést,kicsit nosztalgiáztunk.Felevenitettük a régmúltot,milyen jó is volt együtt.
-Tudod Eric,én még mindig szeretlek.-pirult bele saját mondatába.
-Molly én is szeretlek.Abban az időben amikor nem létezett semmi más csak a karrier,hülye voltam.Nem láttam mi is fontos igazán.
-Hát igen,de az már elmúlt.Ne törődj a múltal,foglalkozz a jelennel.Mi lenne,ha megpróbálnánk újra?Persze csak akkor,ha nincs senki más az életedben.
-Nem volt.Én ennek örülnék a legjobban.-majd egy lágy csókot leheltem ajkaira.
-Elképesztő,hogy még mindig hevesen ver a szivem,mikor a közeledben vagyok.-mosolygott rám Molly.
-Nekem is.
-Tudod ma lesz a tehetségkutató a centrumban,és az egyik zsűritag lebetegedett és igy én vagyok a beugró.A barátnőm is jelentkezett,úgyhogy ha van kedved gyere el,aztán őt is megismerheted.
-Benne vagyok.Mikor indulunk?
-14:30-kor kezdődik de én már megigértem a barátnőmnek,hogy együtt megyünk.Majd ott találkozunk rendben?
-Hátjó.Addig nekem is el kell intéznem egy s mást.
-Na drágám én megyek.El kell mennem még érte.Szeretlek.-azzal nyomott egy puszit az arcomra.
Annyira boldog voltam,hogy újra Mollyval lehetek,hogy már el is feledkeztem Alisről.
Elmentem gyorsan a plázába,venni valamit Mollynak.Egy szép ezüst gyűrűt vettem neki amibe bele van graviroztatva,hogy "M+E".Ezt majd csak este fogom átadni neki.Mivel úgyis arrafele voltam,ahol lesz a tehetségkutató igy nem kellett sietnem túlságosan.Eszembe jutott,hogy mi van ha találkozok Vele.Ezen törtem a fejemet egész út alatt.Amikor megkérkeztem egy kicsit várnom kellett Mollyra.Addig is megittam egy forrócsokit.Mikor eljöttem Molly ott állt az ajtónál,igy odamentem hozzá.Mondta,hogy csak pár percre jöhetett ki és már indult volna vissza,de elkaptam és egy gyengéd puszit adtam szájára.Eltelt kis idő.Kimentem a mosdóba,és amikor kijöttem hatalmas meglepetésben volt részem.Molly és Alis beszélgetett.Talán ő lehetett a titkos barátnő?!Odamentem hozzájuk és úgy tettem,mintha nem is ismerném Alissont.Annyira fájt,hogy ezt kellett tennem,de igy volt rendjén.Alisen is látszódott,hogy nagyon megdöbbentette a történtek.Beszélgettünk és egyszer csak összesett.Vagy úgy fél órán keresztül eszméletlen volt.Be kell valljam igen megijedtem,de megynugodtam amikor felkelt.Fel akart kelni a székről de összecsuklottak a lábai.Mivel ott voltam megfogtam ne essen a talajra.Mondtam neki,hogy beviszem a kórházba ,kivizsgálásra de makacskodott,mindaddig mig nem megfogtam és az ölemben kivittem az autóhoz.Egyenesen a kórházba mentünk.Megérkeztünk egyből jött oda hozzánk egy nővérke és kitöltött egy kórlapot.Alis ismét eszméletét vesztette.Amig nem volt magánál elvitték egy kórterembe.Addig felhivtam mindenkit,hogy jobb lenne,ha mindenki bejönne hozzá.Nem kellet sok idő mire mindenki megérkezett.Alis is végre felkellt de amilyen gyorsan jöttek Mollyék,olyan gyorsan távoztak is.Nem túl jó találkozás,de végre megismertem Tinát és Emmát.Nagyon rendes lányok és tiszta sziből szeretik barátnőjüket.Kettesben maradtunk Alissel.Próbált nem nézni a szemembe de én akkor is megszólitottam.

5 megjegyzés:

  1. Kedves Betti!
    Biztos nagyon unalmas már, hogy minden fejezethez leírom, de nekem ez a rész is nagyon bejött! :D
    Tetszik benne, hogy végre Eric oldaláról is hallhattuk a sztorit. Remélem meg lesz a 4 komi, mert nem szeretném, ha abbahagynád az írást. :)
    Puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  2. Hello!Szerinteem ish cool ez az egéész story :$$ várjuk a folytatáást :Ddd puszih: Barbibaby :*

    VálaszTörlés
  3. Szerintem erre a sztorira nem lehet azt mondani h elmegy.....mert ez nagyon jóó :D remélem hamar fenn lesz a következő, mert sokan várjuk :) puss Adele

    VálaszTörlés
  4. Vehetjük ezt a 4. kominak? :D
    Remélem igen, és azt is, hogy hamarosan itt lesz a következő fejezet is. Matt

    VálaszTörlés
  5. Szia! Imádom az összes fejezetedet! Nemrég kezdtem el olvasni a történetet, viszont mikor "rád találtam" jóval éjfél után feküdtem le, ugyanis nem tudtam abbahagyni az olvasást! Mióta befejeztem a régieket, mindig tűkön ülök, hogy legyen már következő rész! Remélem nemsokára hozod őket!! Puszi: Viki

    VálaszTörlés