2012. március 13., kedd

20 fejezet.-Bonyolult helyzet (2.rész)

Sziasztok! Meghoztam a kövi fejit. A komikat köszönöm szépen :) Jól esik ,hogy vannak olyanok akik olvassák a történetemet. Jó olvasást. KOMIK!!!!
Puszii nektek: Betty
Számunkra nincs értelmes folytatás. De van méltó befejezés. 








/Eric szemszöge/


Bepattantam az autóba és egyenesen a stúdió felé vettem az irányt. Szerencsére nem volt túl nagy forgalom, 15 perc alatt oda is értem. Leparkoltam , kiszálltam és az  ajtóhoz mentem. Amint beértem Tom már ott volt. Tom, a menedzserem, apám, tanácsadóm egy személyben. Teljes mértékkel megbízok benne. Míg az autóban voltam felhívtam és elmondtam neki nagy tervemet. 
-Szia Eric!-jött oda Tom és a hátamat megveregette.
-Heló Tom. Rég láttalak!-köszöntem vissza én is.
-Nos. Amikor beszéltünk nem igazán értettem mit is akarsz tenni.-sétáltunk be egy terembe.
-Az az igazság,hogy Alis. Tudod egy barátom.-fordultam oda hozzá. - Elénekelte az egyik dalomat.
-Igen. Folytasd.-ráncolta össze homlokát, hogy megértse.
-Elénekelt egy lassabb verzióval. És már napok óta nem tudtam rájönni, hogy miért nem tetszik nekem a saját számom. Hát most rájöttem. Azt a dalt én gyorsabb tempóval "írtam". De.-tartottam egy kis hatásszünetet.-De mi lenne, ha ezt lassabban énekelném el?-nyögtem végül ki mondanivalómat.
-Hmm....-dörzsölgette állát.-Semmi kifogásom ellene. Sőt, remek az ötlet. Mikor tudnád elénekelni?-kérdezte tenyerét összecsapva.
-Hát ma nem hiszem. Kicsit ki vagyok még a tegnap este miatt.-teljesen elfejtettem mit is műveltem tegnap éjjel. Ha ezt a sajtó megtudja. Nekem végem.
-Miért mi  történt?-kérdezte Tom kíváncsian.
-Semmiség, csak egy kis verekedés. - mondtam mintha mi sem lenne nagy dolog az egész.
-Tessék?? Eric, ne elmondtam számtalanszor, hogyha lencsevégre kapnak téged egy ilyen jelenetnél akkor élve szétszednek?
-Tudom,tudom. De Tom, tudok magamra vigyázni. Most megyek, majd felhívlak. Szia ! -sétáltam ki az ajtón, megsemvárva mit mond menedzserem.


Elindultam az autó felé de kint,ahogy azt sejtettük Tommal riporterek hada fogadott. 


-Mr.Saade! Hogyan tudja megmagyarázni a tegnap történteket?-jött oda hozzám egy riporter nő.
-Sajnálom,nem alkalmas az idő.-azzal "kimásztam" a tömegből. Pár kérdést még hallottam de nem figyeltem rá oda. Beültem a kormány elé és megnyomtam jó erősen a gázt. Miközben vezettem nagy sóhajokat engedtem ki magamból. Mikor hazaérkeztem bezártam magam után az ajtót. Még nem volt késő, cirka 13:12 volt. Úgy gondoltam, hogy bekapcsolom a tv-t és nézek valamit. Nem találtam semmit,míg nem egy híradót fogtam ki aminek "főszereplője" Molly volt.
A híres svéd énekesnőt ma látták egy ifjú úriemberrel. Sikerült lencsevégre vennünk,miközben épp egy csókot adnak egymásnak. Mi történhetett. Hiszen nemrég Eric Saadeéval újra egy párt alkottak. Mi lehet ennek  háttere? És,hogy került Molly Sandén Londonba. Mára ennyi hölgyeim és uraim. Ha többet megszeretnének tudni csak menjenek fel weblapunkra.
Amikor ezt megláttam a szívem összeszorult. Mintha egy kést forgatnának a szívemben. ~Most békültünk ki és mos meg megcsalt?~néztem magam elé és gondolkodtam. Most legszívesebben összetörnék valamit. A kezemet ökölbe szorítottam és felálltam a kanapéról. A szemem könnybe lábadt. Kimentem az erkélyre és hagytam, hogy szememet elhagyják a könnycseppek. A friss levegő felfrissített. Hogy tehette ezt Molly? 
Talán nem is az fáj nagyon, hogy elveszítem Mollyt,hanem ,hogy megint csalódnom kellett. Annak idején azért szakítottunk mert nem bírtam mellette,így inkább a munkával foglalkoztam. Ezért jutottunk arra a döntésre,hogy szakítunk. Nem bírtam magammal,úgyhogy fogtam magam és elindultam a kocsim felé. Beültem és egy régi kedvenc helyemhez tartottam. Csak én tudtam róla és persze Alex. Vele kiskölyök korunk óta barátok vagyunk. A kormányba beleütöttem néhányszor. Kicsit messze van az a bizonyos hely de nem foglalkoztatott igazán. Mikor megérkeztem kiszálltam és a szabadba találtam magam. Megnyugtató érzés. Egy hegyen volt a törzshelyünk. Oda felmásztam és gyönyörködtem a tájban. Beszívtam a friss oxigént és gondolkodtam.
Elmélázhattam egy ideg, mert már kezdett sötétedni és fáztam is. Visszamentem az autóhoz és ismét útnak indultam. Most kivételesen nem haza mentem,hanem Alisék házához. Már nem fájt annyira,mint délután,annál inkább ideges. Megérkeztem a házhoz é becsengettem. Reméltem ,hogy Alis nyitja ki az ajtót. Reménykedésem bevált.
-Eric, nem tudsz nélkülem élni igaz ?? - nyitotta ki az ajtót és nevetett.
-Molly megcsalt. -nem tudtam mást kinyögni és Alis vállára borultam. Olyan erősen szorítottam,majdnem hogy csak összeroppantottam.
-Tessék? Gyere be! Kezdj mindent az elejétől.-fogta vállam és invitált beljebb.

/Alisson szemszöge/

Mikor eljöttem Erictől egyenesen haza tartottam. Amikor megérkeztem a lányok nem voltak sehol. Gondolom megint játsszák a hős szerelmest. Legalább hagytak egy cetlit.
Szia Alis! A fiúknál vagyunk. Ha előbb érnél haza azért gondoltam, hogy leírom, ne aggódj. Majd kérek beszámolót. 
Puszii: Tina&Emma.
Háhh. Sejtésem beigazolódott. Legalább nekik összejött. Mivel nem volt semmi dolgom,mert még kupi sem volt ,úgy döntöttem, hogy kicsit lazítok. Odavittem a laptopomat a kanapéra egy bögre forró tea kíséretében. Bekapcsoltam és megnéztem az e-mail-eket. Tele volt körlevelekkel. Azokat gyűlölöm. Meglepetésemre a tehetségkutatótól kaptam egy mail-t.
Kedves Alisson!
Következő előadás december 24-én lesz,17:00-kor. Karácsony napján. Ez az utolsó forduló,ugyanis akik bennmaradnak párbajozni fognak. 3 fő/csapatból fog állni . Ha a zsűrinek elnyeri továbbra is a tetszését bent van a legjobb 3-ban. A nyertes egy cd-kiadóval fog egyeztetni.
Üdvözlettel: ABC tehetségkutató.
El sem hittem volna,hogy én idáig el fogok jutni. Az ellenfeleim igen tehetségesek. Vegyük például Lisa-t. Gyönyörű hangja van és a természeti adottságai is megvannak. Szép hosszú szőke haj, szép alak ,kék szem. És a többiekről is ilyeneket tudnék mondani ,ami a tehetséget illeti.
Nagyon örültem neki,de az zavart ,hogy pont karácsony napján lesz. Írtam a szüleimnek is, majd kikapcsoltam a gépezetet. Bekapcsoltam helyette a tv-t és a zenecsatornára kapcsoltam. Nem érintett meglepetten amit ott hallottam. Eric -től és Dev-től a Hotter then fire ment. Úgy táncikáltam a zenére mint egy őrölt kamasz. Szórakozásomból a csengő zökkentett ki. Kinyitottam és az ajtó másik felén Eric állt. 
-Eric, nem bírtad nélkülem?- szórakoztam vele egy kicsit de valami nem stimmelt vele.
-Molly megcsalt.- e mondatánál ledermedtem majd a nyakamba borult.
-Tessék? Gyere be. Kezdj  mindet az elejétől.-fogtam vállát és bekísértem a házba.
--------------
Na,na,na?? Milyen lett??? Írjátok meg komiba.







10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hűűűű! Háááá! Megcsalta?! És most fognak összejönni, ugye? Jujj de várom már! :D El sem tudod képzelni hogy mióta várom hogy Molly&Eric-ből, Alis&Eric legyen! :D
    Várom a kövit!
    Puszi Sarah

    VálaszTörlés
  2. szia :)
    nem hiszem, hogy megcsalta volna, bár ki tudja.
    kicsit örülnék is ha szakítanának, mert így nem lenne akadály Alis előtt, de hát semmi sem megy ilyen simán
    nagyon jó volt a feji
    várom a kövi részt
    pusszancs

    VálaszTörlés
  3. Szokás szerint nagyon jó. :)
    Várom a folytatást! <3
    Puszi: Királylány

    VálaszTörlés
  4. Kedves Betty!
    Cool lett ez a rész is!Remélem hamarosan összejön Eric és Alis! :D
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszi:Matthew

    VálaszTörlés
  5. Aztaa :O
    Megcsalta? A kis szutyok!
    Nem várt fordulatot vett a történet :D legalábbis én nem gondoltam, hogy így folytatódik. :D
    Nagyon várom a folytatást, siess vele. :D
    Puszi: Barbybaby :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem gondoltam volna, hogy megcsalja Ericet. Tényleg jól megcsavarta Betty a szálakat. Egyre izgalmasabb a történet. :)
      Puszi! Giselle

      Törlés
  6. Szia!
    Nem mindig komizok, de minden részt elolvasok.:)))
    Ez a rész is nagyon nagyon jó lett!!:D Végre már, hogy megcsalta Molly Ericet. Most már szabad a pályaaa!! :D
    Siess a következővel! Puszi: Nelly

    VálaszTörlés
  7. Sziia :)
    Most csatlakoztam, és el kell, hogy mondjam, hogy nagyon jó a sztori. Jól megcsavartad ezt a fejezetet. :DD
    Kíváncsi leszek, hogy mikor jönnek össze! Remélem hamarosan. Mondjuk lehet, hogy akkor nem lesz ilyen izgi. Szóval úgy bonyolítsd, hogy maradjon ilyen érdekes, és kedves a történet.:D
    Sok sikert a folytatáshoz is!
    Üdv, Lejla

    VálaszTörlés
  8. Izgi! Hozd a folytatást! :D
    Puszi! Klau

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a történetedhez és az olvasóid számához is! 7000 megtekintés azért nem semmi! Csak így tovább!
    Maradok tisztelettel: Erzsébet

    VálaszTörlés