2012. március 7., szerda

20.fejezet.- Bonyolult helyzet (1.rész)

Haliii ! Amint látjátok itt a kövi rész. Mivel már lement a szóbeli meg minden megpróbálom sűrűbben hozni a fejezeteket.Köszönöm a komikat . Imádlak titeket. Még mindig csak azt tudom mondani,hogy KOMIKAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Királylány: IMÁÁÁDLAK.
Puszii:Betty


A szerelem a szabadság igazi megtapasztalása, (...) senki nem birtokolhatja a másik embert.






-Nincs apelláta. Mars a szobába.-mint egy szülő a gyermekének parancsolt rám. Engedelmeskedtem neki,most az egyszer.
-Igenis apuci !-nyújtottam ki rá nyelvemet. Felálltam ülő helyzetemből és egyenesen a szoba felé tartottam. Ki nyitottam az ajtót de ami ott várt meglepett.
-Eric! Azt hiszem kicsit furán néz ki a szobád.-ugyanis a fürdőbe mentem.De Eric nem szólt volna semmit.Csak nevetett magában amit először nem értettem,majd rájöttem.
-Igen-igen sokan mondták már.Amúgy ez a fürdőszoba.A szobám a mellette lévő ajtó mögött rejlik.-még mindig nevetve közben az ujjával mutatta a helyes irányt.
-Jól van. Már tudom. Köszönöm. Kérhetnék egy pizsama féleséget?
-Persze már adom is.-azzal elindult felém és kinyitotta az ajtót. Ez a szoba is tündökölt a gyönyörtől. A falak a lila árnyalataiban pompáztak. A szoba közepén egy hatalmas francia ágy, kétoldalt mellette éjjeli szekrény. Az ágy bal oldalán egy hatalmas ablak díszelgett, amiből tökéletesen lehet a panorámában gyönyörködni. Jobb oldalt pedig egy ruhás szekrény volt.Amit onnan tudtam meg,hogy Eric onnan vett ki nekem egy pólót,amiben aludni fogok.
-Tessék! Ez megfelel? -nyújtotta oda nekem egyik pólóját.
-Tökéletes.-vettem el kezéből.-Esetleg lefürödhetnék?
-Persze. A fürdőt már megtaláltad. Nem tévedhetsz el.-gúnyolódott velem.
-Hahaha. Nem fogok. Majd szórok magokat Jancsi.-indultam kifele az ajtón.
-Jól van Juliska !-ült le az ágyra .


Bementem a fürdőszobába és megnyitottam a vizet.Gyorsan levetkőztem és beálltam alá. Nincs annál jobb mikor a testeden végig folyik a forró víz cseppek hada.Felfrissíti az embert az egyszer biztos.
Kiszálltam a zuhany alól és magamra csavartam egy törülközőt. Megtörülköztem és felvettem a pólót amit Eric adott pizsamának. A hajamat kiengedve hagytam és lemostam a sminket magamról. Miután végeztem mindennel kimentem és a szoba felé vettem az irányt.Gondoltam Eric már biztos elaludt, így megpróbáltam halkan lépkedni. Bementem az ajtón és sötétség fogadott. Kitapogattam a villanykapcsolót és amikor felkapcsoltam Ericet láttam az ágyon.Arra a döntésre jutottam,hogy kimegyek a nappaliba aludni,de amint mentem volna ki Eric felnyöszörgött.
-Alis! Ne menj ki! Feküdj ide mellém.-beszélt kómásan.
-Rendben.-befeküdtem mellé. Éreztem teste melegét és szuszogását. Ha valaki azt mondja,hogy ma este a szerelmem mellett fogok aludni biztos kiröhögtem volna. 
Biztos álmodott ,mert álmában motyogott valamit.
-Szeretlek.-hallottam meg egy szót ami nem hagyta szabadon a fülemet. Biztos Mollyval álmodik. Milyen szerencsés ő,hogy egy ilyen pasit maga mellett tudhat. Ezen gondolkodtam egy darabig majd elaludtam.


Reggel amikor felkeltem nem találtam magam mellett senkit. Így hát úgy döntöttem,hogy kimegyek kicsit levegőzni. Felvettem Eric egyik pulcsiját és melegítő nadrágját amit a földön találtam. Kimentem a nappaliba de ott sem találtam senkit,így az erkélyre mentem. Megálltam a korlát előtt és lestem az embereket akik a munkába indulnak vagy az iskolába. Gyönyörű Svédország már reggel is. A kezeimmel fogtam a korlátot és hátradőltem. A szemeimet becsuktam és hagytam ,hogy végig járja mindenemet  a frissítő szellő. Igaz tél volt de akkor sem érdekelt,hogy hideg van vagy nincs. Most csak én voltam senki más.
-Jól áll neked a melegítőm.-támaszkodott az ajtófélfának dőlve, kezeiben egy-egy bögre forró kávéval.
-Igaz? Szerintem is! Befogok szerezni egyet.-vittem egy kis életet a kómás reggelünkre.
-Gyere ! Kihűl a reggeli.-biccentett a fejével,hogy kövessem.
-Óh..de rendes valaki.
Eric reggelire tojásrántottát készített sok sonkával. Szépen megterített ,és azt asztal közepén egy rózsa tündökölt.
-Wow. Nem is tudtam,hogy te ilyenre is képes vagy !-vicces képet vetettem arcomra.
-Hát még sok mindent nem tudsz rólam. De most inkább együnk.-ült le a székre.  


Evés közben is őt néztem folyamatosan. Egy fehér trikóban ami nem tudja elrejteni jól kidolgozott felsőtestét és egy térdnadrágban. Kicsit kócos volt de még így is aranyosan nézett ki.
Mikor megreggeliztünk elmentem felöltözni. Mivel nem számítottam,hogy másnál alszok nem hoztam magammal másik ruhát,így a tegnapi kis koktél ruhámat kellett magamra öltenem.


-Na én most hazamegyek,ha minden rendben van veled.
-Oké....-mentem az ajtó felé,hogy felvegyem a cipőmet.- Várj....nee.....azt hiszem itt a vég.-csuklottak össze lábai.Összeesett.
-Eric,Eric. Mondj valamit. Hallod . Szólalj már meg.-fogtam két kezem közé arcát és rázogattam hátha felkel.
-Hehhe. Láttad volna az arcodat. Még így is szép vagy,mikor aggódsz. - kezdett nagy nevetésbe.
-Szemééééétt ! -dobtam le fejét combomról. 
-Jól van na! Hazavigyelek? -kérdezte mostmár komolyra fordítva a szót.
-Nem kell. Hívok taxit.-álltam fel és kimentem az ajtón. -Ha kell valami csak hívj. Szia !-azzal adtam neki két arcra puszit de amikor a másodikat adtam a feje kicsit más irányba fordult,így a szája szélére adtam. Ránéztem Ericre aki csak vigyorgott,miközben én nem kissé pirultam bele.
Hívtam egy taxit ami egészen hazáig vitt.




/Eric szemszöge/


Mikor Alis kilépett az ajtón adott két puszit,de a másodiknál megkíséreltem,hogy ne az arcomra adjon. Amikor tegnap játszottunk bevallottam neki és magamnak is ,hogy Molly már nem úgy fontos a számomra mint régen. Szeretem őt de már csak mint egy jó barátot vagy egy testvért. Bementem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t egy kis lazítás hevében. Nem találtam semmit,így felöltöztem és elindultam a stúdióba. 
----------------------------------------------------------------
És Itt van egy díj és azoknak a neve akik megérdemlik ezt!


Ági
Lauren
Orchidée
Sarah Parker
Adadel 

Puszii nektek! By:Betty

5 megjegyzés:

  1. Sziaa! :DD
    Ó Alis! Nem Molly-val álmodott, hanem VELED!!! Istenem... Legyenek már együtt! Mindegy, lényeg hogy együtt aludtak! :D
    Várom a kövit! ;)
    Puszi Sarah
    Ui.: Díj *-* ^.^ Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Én is alig várom már, hogy együtt legyenek! :D
    Szeretlek nagyon. Puszi: királylány :D

    VálaszTörlés
  3. WWWÁÁÁÁÁ....már rég fent van az új, én meg nem vettem észre!
    Napok óta mindig akkor jutott eszembe, hogy megnézzem, mikor már kikapcsoltam a gépet. :D
    De most végre elolvastam, és nagyon tetszik!!!:D
    Nagyon jól szövögeted a szálakat, mert nagyon izgi a sztori. De én is nagyon várom már, hogy Alis és Eric mikor fog végre egymásra találni?!
    Gratulálok ehhez a remek fejezethez! :))))
    Puszi: Matthew

    VálaszTörlés
  4. Következő fejit akarok most azonnal! XXDDDD
    Nagyon jó lett ez a réész! :DDDdddDD
    Puszih: Barbybaby :*

    VálaszTörlés
  5. Szia! :D
    Te jó ég! Együtt aludtak!!! A felébredés utáni részt imádtam: "Jól áll neked a melegítőm!" Édes :D Na meg a reggelizés...hát asszem minden lánynak valami ehhez hasonló álma van h Eric-kel aludjon, reggelizzen és a többi, a pusziról már nem is beszélve! :D Ajj, kell itt fájdítani az ember szívét!
    Nagyon jó rész lett! :)
    Puszi: Lauren :)

    Ui.: Bocsi, hogy csak most írtam, már elolvastam 100éve csak nem volt időm komizni. :) de most írtam! :D

    VálaszTörlés