2011. december 21., szerda

6.fejezet-Miénk a ház

Meghoztam a 6.fejezetet..Ez a fejezet teljesen megváltoztatja Alissonék életét.Olvassátok végig.Létszives komikat...mert,ha nem lesz meg ehhez a fejezethez 2 komi akk nem fogom felrakni a következőt.


-Végre már!Azt hittem soha nem fogsz hazaérni.-durrogot magában Tina.
-Jó nyugi mostmár itthon vagyok..Apuék holvannak?
-Hát barátnőm egyedül vagyunk itt ebben a lakásban,ugyanis a szüleid visszamentek Amerikába.-közölte Tina velem a nagy hirt.
-Tessék??Egy "Szia elmentünk te hülye ne keress?se semmi?El sem tudtam tőlük köszönni.Hát ez...szép..-förmedtem rá legjobb barátnőmre,mikor nem is ő tehet róla.
-Alis nyugi.Hagytak neked egy levelet.Olvasd el.-nyugtatott Tina...és én meg igy beszéltem vele...istenem milyen barátnő vagyok?!

Szia Kicsim!Ne haragudj,hogy nem szóltunk a távozásunkról de sajnos ki voltál kapcsolva.Úgy gondoltuk mostmár elég érttek vagytok ahoz,hogy kicsit kikapcsolódjatok szülők nélkül.Ne aggódjatok,mert nyitottunk a számotokra egy bankszámlát,amellyel egy darabig meg fogtok tudni élni.Puszilunk titeket és vigyázzatok magatokra:Anya,apa.

Könnyes szemekkel olvastam 1000*végig a sorokat de nem tudtam felfogni.
-Alis!Jólvagy?-kérdezte aggodalmaskodva Tina.
-Persze,persze jólvagyok csak meghökkentett ez a dolog,és neharagudj,hogy az elöbb igy rádmeredtem.
-Ugyan semmi baj.De nézd a jó oldalát!Ketten vagyunk egy hatalmas házban.Rendezhetünk hatalmas bulikat.-tapinott rá a lényegre.
-Igazad van.Hát persze,hogy neked ez az első ami az eszedbe jut.-tréfálkodtam kicsit vele.
-Nekem mindig igazam van.-Tina is mostmár kicsit kuncogva.Na de felmegyek lezuhanyozni,teljesen átfagytam.
-Oké menj csak.
Elindultam felfelé a lépcsőn,mikor észrevettem,hogy nem találom a sálamat.Vajon hol hagyhattam?
Abban a pillanatban megcsörrent a telefonom.Egy üzenetet kaptam Erictől.

Szia!A kocsimban hagytad a sáladat.Ha vissza akarod kapni akkor eljössz velem a holnap esti koncertemre,és majd ott visszakapod.De ha nem jössz el akkor még egy sállal lett gazdagabb a gyűjteményem.

-A pimasz...hogy képzeli ezt.-mormogtam egymagamban a szobámban.
-Ő Alis,kihez beszélsz?-kérdezte értetlenkedve.
-Jah csak kaptam egy SMS-t a fiútól akivel"randiztam".
-Mindegy...inkább azt mond meg,hogy ki az a hires nevezetes pasi aki miatt teljesen el vagy ámulva?
-Hát Tina kapaszkodj meg,mert ha elmondom feldobod a pacskert.Ugyanis a neve Eric Saade.
-Tt..te..tessék?Ugye most csak ugratsz?-hitetlenkedett a már jól megszokott barátnőm.
-Igen jól hallottad.-ábárnditottam ki kételkedéseiből.
-Rendben!Össze kell raknom a gondolataimat.A legjobb barátnőm Eric Saade-val randizgat és még nem kérétl egy aláirást sem tőle,se semmit?Tudod Alis csalódtam benned.-bolondozott Tina.
-Jó-jó nyugi!Majd kérek esküszöm,de mostmár elmegyek lefürödni.
-Rendben de még valami.Igaz emlékszel Emmára?
-Igen persze miért?
-Hát mert szegénynek most nincs hova mennie,igy arra gondoltam,hogy mivel úgyis ketten lakunk ebben a hatalmas házban esetleg...-folytatni akarta de közbeszóltam.
-Oké ne is folytasd!Nyugodtan hivd meg hozzánk.Na de mostmár megyek fürdeni.Gyorsan megfürödtem és bementem a szobámba látván,hogy már Tina igen nagy álomban van nem volt szivem felkelteni.Halkan bebujtam a takaró alá és elaludtam.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Most olvastam egy szuszra az összes eddigi részt és be kell,hogy valljam,nagyon jól írsz! :)
    Ehhez a részhez: Kíváncsi vagyok mit tervez Eric a koncerten! :D
    Én is bírnám ezt az egyedül létet,főleg ha jó társaság vesz körül! :P
    Nagyon kíváncsi vagyok a következőre,siess vele!:)
    Üdv:Viki

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm de annyit mondok még,hogy egy kicsit távolabb lesz az a bizonyos koncert de azt is hamarosan meghozom :D
    Puszii:Betty

    VálaszTörlés
  3. Sya!:)
    Nagyon jó lett!:)
    Biztos jól el lesznek a csajok a házban:)
    Remélem Eric és Alisson még jobban egymásra találnak!:)
    u.i.:Lécci te is nézz be az én blogomba és írj komit:)(http://ericlovestory.blogspot.com/)
    Puszi:)
    Jessica

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a komit.Persze benézek hozzád is,és írok komit is!
    Puszii:Betty

    VálaszTörlés