2011. december 5., hétfő

3.fejezet-Tehetségkutató

Először is!!Köszönöm azoknak akik irtak komit nagyon jól esett! :)
Meghoztam a következő fejit.Remélem tetszeni fog nektek :P
Puszii:Betty

Pár órát utaztunk mire odaértünk.Elmentünk az erdei házunkhoz és kipakoltunk.Tinával fel is mentünk az emeletre és,mivel egy szobába aludtunk a kipakolás is izgatottan telt.Mire kipakoltunk beesteledett igy lementünk vacsorázni.
Másnap Tinával elmentünk az ABC tehetségkutató válogatására.

-Alis!! Izgulsz már?-kérdezte kiváncsian.
-Hát eléggé.-válaszoltam kérdésére.
-Tényleg,és mit fogsz énekelni?
-Ariana Grande-tól a Love the way you liet...ez a kedvenc számom.
-Az tényleg jó választás.

Odaértünk hamar.Hál' istennek sokszor voltam erre úgyhogy tudtam az utat.
-Na!Itt is vagyunk.-feleltem Tinának idegeskedve,
-Igen észrevettem...xDD.-nevetett fel Tina.
-Akkor menjünk is be.-utasitottam Tinát.

Beértünk az épületbe és egy hatalmas csarnokkal találtam szembe magam.Odajött hozzám egy kedves lány és megkérdezte,hogy mi a nevem meg minden alapvető dolgokat.El is mondtam,majd odaatták a sorszámomat.Eszméletlenül izgultam.Másfél óra várakozás után következtem.
Tina a váróteremben várt engem és szurkolt.A zsűri elé léptem.

-Szia!Hogy hivnak?-kérdezte a zsűri kiváncsian.
-Heló!Alisson Harris vagyok.
-Oké,kezdheted Alisson.

Elkezdtem énekelni de megakadt a hangom mert egy személyre lettem figyelmes.Nagyon jól nézett ki meg kell hagyni.Elég fontos embernek tűnt a viselkedése miatt.Utána ránéztem a zsűrire és csak annyit mondtam,hogy sajnálom,majd lefutottam a szinpadról.

-Alisson,kérem jöjjön vissza.-biztattak a zsűritagok.
Megint elkezdtem a dalt és a zsűri hagyta,hogy végig énekeljem a számot.Gondolatomban csak az járt,hogy teccen nekik.Befejeztem a számot és 1 percig némán hallgatott a zsűri...már kezdtem megijedni.Végül az egyik egyszer csak megszólalt.
-Nos te lány........HOL VOLTÁL IDÁIG???-kérdezték csodálkozva a zsűritagok.
Csak igy néztem..Én jó voltam haggyuk már.
-Bekerültél,várunk vissza nemsokára,küldünk majd egy mailt ,hogy mikor lesz.
-Nagyon szépen köszönöm.-ugráltam izgatottan.

Egyből siettem oda Tinához,hogy elújságoljam a nagy hirt.
-Wáááh bekerülteeem.-újságoltam vidáman.
-Igehn éljeen,ügyes vagy..Látod,ha nem neveztelek volna be most nem lennél itt.-felelte büszkén Tina.
-Igen és nagyon szépen köszönöm.Imádlak.-hálálkodtam barátnőmnek.
-Na most menjünk.-sürgetett Tina.
-Okés menjünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése