2011. december 14., szerda

4.fejezet-Találkozás 2 új személlyel.

Sziasztok!Meghoztam a 4.fejit és a cím alapján gondolom kitaláltátok mi fog történni.Nagyon izgalmas rész lesz.Na nem húzom tovább.
Kérlek szépen titeket,hogy komizzatok,milyen az oldal és miben kellene változtatnom.
És létszi ne harizzatok de a billelntyűzetem nem ir hosszú i betüt,úgyhogy csak rövid i-vel tudom.
Jó olvasást mindenkinek!!
Puszii:ßetty

A válogatás után bementünk a központba,hogy vegyünk néhány új sifelszerelést.Borzasztóan hideg volt,majd szét fagytunk.Gyorsan fogtunk egy taxit és hazamentünk.Sok cuccot vettünk,úgyhogy alig tudtunk bemenni a házba.Beértünk a meleg helyiségbe és anyuék már ott vártak a kanapén annak reményében,hogy elmondom mi történt.

-Nos!Anya,apa,Max,mama,papa az a nagy helyzet,hogy........-húztam egy kicsit az agyukat de Tina már alig tudta kibírni röhögés nélkül.-Az a helyzet,hogy bekerülteeem.
-Jaj édesem gratulálunk.-boldogan szóltak hozzá a sikeremhez.
-Köszii,úgyhogy Tinával elmentünk megünnepelni....vettünk siszerkókat.

Tinával felmentünk kipakolni és gyorsan elmentem lezuhanyozni.Élveztem,hogy égette a forró víz a testemet.Megmostam a hajamat is és gyorsan megtörölköztem,majd felvettem a pizsimet,amely egy rózsaszín trikóból és egy szürke hosszú tréning nadrágból állt.Tina is követte a példámat.
Utána szépen elaludtunk és az a legfurcsább,hogy arról a srácról álmodtam akit ma láttam a válogatáson.Reggel amikor felkeltünk gyorsan felvettük a sirucinkat és felkötöttük a hajunkat.Olyannyira hasonlitottunk egymásra,hogy a szüleim szinte összetévesztettek minket....na jó ez egy picit túlzás de akkoris.
Elindultunk sielni,mivel nem volt messze a sipálya gyalog mentünk.A kezünkben vittük a siléceket és úgy indultunk utunkra.Amikor odaértünk egy kicsit gyakorolgattunk,hogy nehogy hátraessünk.Végre amikor már nem voltunk olyan bénák egy lány köszönt ránk.Nagyon kedvesnek tűnt és,mivel illedelmesek vagyunk visszaköszöntünk.

-Sziasztok én Emma Lislov vagyok.-köszönt ránk barátságosan.
-Szia.-visszaköszöntünk illedelmesen.
-Én Alisson harris vagyok ő pedig a barátnőm Tina.
-Látom gyakoroltok!Segithetek?-kérdezte segitőkészen.
-Köszi az jó lenne.-fogadtam el segitőkézségét.
-Oké csak annyi lenne,hogy behajlitjátok a lábatokat és meglökitek magatokat,majd egyensúlyoztok.

Olyan nagy lendülettel löktem meg magam,hogy elindultam  egy dombon,és mivel nemtudom megállitani(mert már régen sieltem),igy tovább csúsztam.Egy srác felé vettem az irányt és szinte torkom szakadtából üvöltöttem ,hogy menjen arébb hiába volt mert nem hallotta,úgyhogy neki mentem és mindketten elestünk.Én persze ráestem igy nem ért akkora csapás.Levette a siszemüveget és megláttam gyönyörű barna szempárját.......nem tudtam róla levenni a szememt..Végül váratlanul megszólalt.
-Őő szia!Nem akarunk felkelni a földről mert már kezdek fázni.-kérdezte kuncogva.
-Jah de bocsi és amiatt is,hogy rádestem.-válaszoltam neki szégyenkedve.
-Ugyanmár semmi baj...Legalább egy kis szint hoztál a délutánomra.-Válaszolta nyugtatva.
-Hát jobb lett volna más körülmények között talákozni...
Nagy nehezen de sikerült felkelnünk a földről.
-Ó bocsi hiszen még be sem mutatkoztam én Eric Saade vagyok.
Pár másodpercig gondolkodtam mire rájöttem hol is hallottam ezt a nevet.

-Vagyis az az Eric Saade.Az az énekes?-kérdeztem csodálkozva.
-Hát ő igen de kérlek hadd legyen egy 'szabadnapom'.-kérlelt tiszta szivvel.
-Nyugi én nem a rajongóid közé tartozok,de amúgy én pedig Alisson Harris vagyok,de a barátaim Alisnek hivnak.
-Nos Alis igen szép neved van.-mondta huncut mosollyal.
Gyönyörű mosolya volt majdnem elolvadtam.
-Öhm...köszi-azonnal elpirulva.
Hirtelen beleborzolt hajába és eszembe jutott....eszembe jutott,hogy őt láttam a válogatáson.
-Eric nem te voltál véletlenül tegnap egy válogatáson?-kérdeztem kiváncsian.
-De,de voltam egyen.Miért?
-Hát mert te miattad akadtam bele az énekésbe...-förmedtem rá nevetve.
-Upsz bocsánat.Valahogy jóváteszem..mégpedig azzal,hogy első sorban meg kell adnod a telefon számodat,mivel csak igy tudom jóvátenni.
-Hát még meg kell gondolnom..
Olyan aranyos szemekkel nézett rám,hogy be adtam a derekamat.
-Rendben megadom.
-Köszönöm szépen.-úgy örült mint kisgyerek a csokinak.
 Megadtam neki és utána elköszöntünk egymástól.

3 megjegyzés:

  1. szia nagyon jó lett várom a folytatást !!!

    VálaszTörlés
  2. szia remélem hamar olvashatom a folytatást mert nagyon jól írsz

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a komikat nagyon örülök neki :)
    Ha minden jól megy akkor szerdán vagy csütörtökön hozom a frisset :) ♥♥
    Puszii:Betty

    VálaszTörlés