2012. július 22., vasárnap

25. fejezet- Mi történik (2.rész)

Halii!

Nos, meghoztam az új fejit. Nagyon aranyos hozzászólásokat kaptam pár személytől, miképp ne hagyjam abba ennek a blog írását. Nem tudom most örültök- e neki, avagy nem. Mindegy is. 
Barátnőmmel készítettünk egy új blogot, amelyben a szerepel Eric és Cristiano Ronaldo is. Én mindkettőért odavagyok. Kérlek nézzetek be! ( The Lost Sister's Story ) 
Ahogyan az előbbi bejegyzésben olvashattátok,igen tervben van már egy új történet de még gépre kell, hogy kerüljön. Na ennyi lenne most a kis mondókám! Még annyit, hogy remélem tetszeni fog és azt is, hogy nem csalódok majd a vélemények leírásával kapcsolatban.
Puszii: Betty



   -De most már megtudhatnám, hogy mit keresek én itt? - kérdeztem kíváncsisággal teli hangon.
   - Hát persze! - jött oda Eric mellém és lágya megfogta a kezeimet.- Nos, ez a fogadás része. Mivel én nyertem, ezért azt a feladatot szántam neked, hogy elénekelsz egy dalt de nem is akármilyen dalt. Emlékszel még arra a dalra amit nálam énekeltél?- látta rajtam, hogy valami rémlik de nem tudtam, hogy miről beszél.- Miközben zongoráztál és az én dalomat énekelted.- igen, leesett a tantusz. 
   - Igen, most már emlékszem. Te most azt kéred tőlem, hogy énekeljem el a te dalodat?- kamilláztam nagyokat.
   - Pontosan, illetve nem csak egyedül énekelnéd. Mi Tommal arra gondoltunk, hogy legyen egy duett. Mit szólsz hozzá? Igaz, ez csak egy szóló dal de meglehet oldani. Kérlek Alis, csak próbáljuk meg! Ha nem jó akkor úgy fogjuk fel mintha csak egy játék lenne, de viszont ha jó, akár mehetne az új albumomra, illetve neked egy tökéletes kezdés lenne. Megalapozhatnád az énekesi karriered.- csak úgy ömlött Ericből a többnél több ötlet.
   - Hááát......-haboztam egy kicsit.- Legyen! -adtam be a derekamat.- De azt tudnotok kell, hogy életemben nem voltam még ilyen helyen, ilyen helyzetben.- váltottam át egy szégyenlős mosolyra.
   - Azzal te ne foglalkozz! Én..Mi mindenben segítünk! - kapcsolódott be a beszélgetésbe Tomas.- Na, gyertek utánam.- utasított, majd előre ment és mutatta nekünk az irányt.

Az utunk egy kisebb teremben ért véget, telis tele mindenféle hangeszközökkel, erősítőktől kezdve a mikrofonokig. Mindent alaposan végigmértem, majd Tom újra beszédre nyitotta a száját.

   - Na, te állj ide, Eric te pedig ide mellé.- mutatott két mikrofonra Tomas.
Tom kérésének megfelelően cselekedtünk. Erickel a bal oldalamon álltunk két-két mikrofon előtt rátéve a dalszövegekkel.
   - Jól van. Én akkor most átmegyek abba a terembe és meglátjuk, hogy mit produkáltok. Öt perc és kezdünk.- Tom átment abba a bizonyos "másik" terembe, míg mi felvettünk egy-egy fülhallgatót, amit én csak azért tudtam, hogy fel kell venni mert Eric is így tett.
Átnyálaztam gyorsan a dalszöveget, a szám címe , Say it! Tomot láttuk az ablakon keresztül és mutatott, hogy kezdjük. Eric énekelte az első akkordokat, közben szeme végig engem pásztázott. Nagyon jól estek ezek a sorok a kis szívemnek, teljesen elérzékenyültem, így nem tudtam rendesen bekapcsolódni a számba, pedig Eric mutatott, hogy én jövök. Így újra kezdtük. Ismét felcsendült a kezdő hang Eric szájából. 
Megint mutatott, hogy én jövök és már szerencsére sikerült.

Mikor befejeztük először a dalt, Tom szólt, hogy még egyszer vegyük fel de akkor már élesbe. Így hát újrakezdtük.

   - You're amazing
     I adore your every move
     Infatuated, by every little thing you do
     My heart's on fire
     And it's melting into you
     You're amazing
     I'm a gonna be true
     I'm a gonna be true. - itt mutatott Eric, hogy kezdhetjük közösen énekelni a következő sorokat.
   - I' ve been afraid to say, say it
     But i really truly feel it........- csodálatos érzés volt énekelni, főleg egy nem mindennapi emberrel. Nem is tudom melyik a jobb. Az, hogy egy híres énekessel énekelhetek, vagy az, hogy ezt a számot, ami egy szerelmes dal, a szerelmemmel énekelem. Az biztos, mindkettő a fellegekig repített.

****
   - Jóóóóóó...Sőőőt, mi több remek!! - kiáltozva jött ki Tomas a teremből. - Fiacskám! Tudod, hogy fogják venni a cd-t, mikor meghallják ezt a változatot? Tudod? Úgy mint a cukrot! - perdült oda Erichez majd egy csókot lehelt a homlokára és nevetett. Nem kicsit nevettem az már biztos.- És te drágám, te...csodálatos voltál. Remek hangod van! Fényes karrier vár rád a közeljövőben, ezt én mondom. Na gyertek ide.- odamentünk hozzá, majd "szárnyai" alá fogott bennünket.
   - Szóval azt mondod, hogy ez akár felkerülhet az albumra?- kérdezte Eric teli vigyorral és mikor meglátta Tom arcát egyből a nyakába ugrott. 
   - Azt! De nekem most mennem kell. Még van pár dolgom. Majd még beszélünk. - azzal kiment a teremből és úgy ugrált mint egy kisgyerek, közben kiabált.- Fantastiiiic!! - Erickel egymásra néztünk és mindkettőnk torkunk szakadtából elkezdett nevetni. 
   - Remek voltál! - váltott komolyabb hangnemre Eric, majd odajött és egy csókot kaptam ajándékba.
   - A legjobbtól tanultam.- rákacsintottam és ő pedig egy mosollyal köszönte meg a bókot.
   - Mehetünk? - kérdezte és kinyújtotta a kezét én pedig bólintottam és átadtam kezeimet, majd együtt elindultunk. 

A kocsihoz sétálva megszólalt Eric telefonja.
   - Igen?- szólt bele a telefonba.
   - Szia anyu! Mesélj, mi újság!- már a a kocsit próbálta kinyitni.
   - Igen, holnap megyünk! - hová?
   - Jó rendben, már várom, hogy láthassam őket.
   - Várjál mindjárt megkérdezem. Szivem, szereted a húslevest? - kérdezte tőlem, mire én csak bólintottam. 
   - Okés anyu, szia, puszi, énis, jó átadom, szia.-köszönt el, akit már tudomásul vettem, az anyukájától. Jut eszembe, nemsokára az én szüleim is meglátogatnak. Még rengeteg dolgom lesz előtte. 
   - Anyám volt az. Kérdezte, hogy holnap akkor megyünk- e. Akkor jó a holnap ugye? - kérdezte már bent az autóban.
   - Igen, tökéletes.- adtam egyszerű választ.
   - Akkor jó. Amúgy húsleves lesz az előétel, a főétel valami ragu, a többit nem tudom. - sorolta végig az ételeket, és be kell valljam mindegyik remekül hangzott.
   - Hmm... már most csorog a nyálam. Na de innen már egyenesen hozzád megyünk, igaz?- kérdeztem fáradtan.
   - Igen, egyenesen haza megyünk! - adta a számomra megfelelő választ.

---------------------------------------
Háát.. Kicsit rövid lett. Sorry! 
Vélemények? 
Puszii: Betty 





3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is! Örülök, hogy mégis folytattad ezt a történetet is. Ha mindenképp abba szeretnéd hagyni, akkor találj ki valami lezárást...kérlek! De én annak örülnék a legjobban, ha folytatnád!!! :DDDD Nagyszerű lett ez a rész is. Nem baj, hogy rövidebb, mint a megszokott. Jó, hogy a szerelmesek készítettek egy közös dalt! Remélhetőleg lesznek majd közös koncertek is! ;))))) :PPP

    Matthew

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon jó lett, mint a többi! nagyon örülök hogy folytattad! megérte. :) hamar hozd a kövit lécci :)

    VálaszTörlés
  3. Wááááá!!!! Ez az eddigi legcukibb rész! :D OLYAN CUKI, HOGY BELEHALOOOOK!!! :D Nekem ez a rész lett a kedvencem!
    Jó, hogy folytatod! ;))
    Puszi: Barbybaby :*

    VálaszTörlés