2012. július 14., szombat

Itt a mese vége! :(

Sziasztok!

Ahogy a címből olvashatjátok nem új fejezetet hoztam. Arra a döntésre jutottam, hogy végleg befejezem ENNEK a blog írását. Nem tudom, hogy örültök e neki vagy nem de mivel nincsenek komik ( tisztelet a kivételnek), így nem érzem azt, hogy tetszene. Nagyon de nagyon köszönöm a több mint 11.000 látogatót és a 16 rendszeres olvasót. Büszke vagyok rátok! Igaz, ezt a blogot bezártam de már tervben van egy új történet. Remélem tetszeni fog és azt is, hogy az új töri jobban elnyeri a tetszéseteket.

Millió puszi nektek! Köszönöm még egyszer. 
Betty

3 megjegyzés:

  1. de kááár! pedig ez volt az egyik kedvenc blogom!! :(((( majd linkeled az új történeted?

    VálaszTörlés
  2. szia.
    én mindig olvastalak de sajnos a szerver nem engedte h írjak neked de most sikerült de kérlek ne hagyd abba jó én megigérem neked h írni fogok jó??? csak kérlek folytasd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mert.....FANTASZTIKUS A BLOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. NEEEE!! Remélem már megváltozott a véleményed!! :(((

    Matthew

    VálaszTörlés