2012. június 21., csütörtök

Közlemény

Sziasztok!

Annyira sajnálom, hogy nem tudtam hozni még mindig a fejezetet de sajnos a kórházi lét miatt nem igazán tudtam hozni. :'( 
Megígérem, hogy ezen a héten hozom a frisst. Szerencsére már lement minden, a ballagástól kezdve a bankettig és, hogy persze már ismét itthon lehetek....
Köszönöm az előző fejihez a kommenteket.
Matthew: Köszönöm a jóindulatú komit és örülök, hogy még mindig az olvasóim közé tartozol.
Lauren: Neked is hálás vagyok a komiért, köszönöm. Ami Zaynt illeti. Elő fog még tűnni a további fejezetekben abban biztos lehetsz, de ígérem izgalmas lesz!
Barby Baby: Semmi gond! Az a lényeg, hogy írtál komit. Köszönöm!
És a legvégén akinek nagyon köszönök mindent! Királylány: Nagyon nagyon szeretlek, köszönöm, hogy átvirrasztottad velem azt az éjszakát...(Szó szerint) :D Nagyon hálás vagyok neked remélem tudod. És ballagásra amit tőletek kaptam...A legszebb ajándék mind közül! 
Szerencsére a kórházban megismerkedtem egy lánnyal akivel nagyon jóba lettünk. Neki köszönhetem, hogy nem teltek unalmasan a napok, amikor netán egyedül voltam. Megígértem neki, hogy amint lesz rá lehetőségem valami hozzá kapcsolódót rakjak fel a blogra. Hát én egy képet választottam.
Itt egy kép Róla!

Puszi mindenkinek: Betty <3<3



1 megjegyzés:

  1. Cicu...az életemnél is jobban szeretlek :) Remélem tudod! Érted bármikor, bármit! :) <3
    A ballagási ajándékot és azt, hogy melletted voltam nem kell megköszönnöd, mert természetes! :)
    Puszilunk a Norival <3

    VálaszTörlés