2012. április 22., vasárnap

22. fejezet- Egy pár

Sziasztok! Annyira, de annyira sajnálom, hogy ennyit késtem, de nem volt valahogy ihletem. Köszönöm az előzőhöz irt komikat,ahogy lesz rá időm válaszolni is foguk rájuk. Meg kell mondjam nekem személy szerint ez a fejezet nem tetszik a legjobban. Remélem nektek más a véleményetek erről. Nem is szaporitom tovább a szót. Kellemes olvasást mindenkinek!
Puszii: Betty

    
Nem merem és nem is tudom megfogalmazni, hogy mit indítasz el bennem..

Csodálatos érzés volt. Eddig csak álmodoztam róla, és most itt van előttem teljes nagyságban a nagy Ő.
-Azt akartam mondani, hogy szeretlek.- e mondata után a hó is elkezdett szálingózni. Ezt már mondhatjuk csodának, vagy inkább egy szerencsés napnak, ugyanis karácsony napján megnyerem azt a díjat amiről életemben azt mondtam volna, hogy lehetetlen eset, a szerelmem végre viszonozta érzéseimet, és lehullott a hó,amikor bevallotta,mit érez irántam.
-Énis téged!- majd egy csókót leheltem ajkaira.- Jut eszembe! A szív másik fele,hol bújkál?- kérdeztem kacéran.
Nem mondott semmit  csak elővette a kocsikulcsát és megmutatta a rajta díszelgő kis ékszert.
-Forever.-suttogtam a szívbe vésett szócskát.
-Igen. Örökké szeretni foglak!- majd magához húzott és átkarolt.
-Éljeeeeen.-hallottuk meg barátaink éljenzését,huhogását.- Csak nem egy csókot láttunk az imént?-kiváncsiskodott Alex.
-De igen. Őrülten szerelmes vagyok a barátnőtökbe.-orditva fordult Tináékhoz,és magához húzott ismételten.
-Már úgy szurkoltunk nektek. Ha tudnád Alis, hogy mennyit idegeskedett Eric,el sem hinnéd.- Jött oda Emma egy ölelésre.
-Szóval ti tudtatok róla?És nekem nem szóltatok?-néztem szemébe mélyen.
-Akkor nem lett volna meglepetés.-nézett Eric is a szemembe és megpuszilt.
-Najó,elnézem...rád nem tudok haragudni.-bújtam vállára.
-Nézzétek! Tűzijáték!-kiabálta Edin és futott a korláthoz,majd követtük mi is.
Gyönyörű látvány volt. Nem is éreztem,hogy fáztam volna. Talán mert az egész bensőmet átjárta a szeretet és boldogság. Hóesésben is káprázatejtő volt. Mikor vége lett, visszamentünk az autókhoz és haza felé mentünk.
-Parancsoljon hölgyem!-nyitotta ki előttem az ajtót.
-Köszönöm! -szálltam be az ülésre de mielőtt beültem volna Ericnek adtam egy puszit hálám jeléül.
-Nagyon szívesen.-és megkerülte a kocsit, beülve mellém a kormányhoz.


Hazaértünk és kiszálltunk az autóból. Ericéket behívtuk egy jó meleg forrócsokira és közben beszélgettünk. A kanapén ülve, Eric mellettem foglalt helyet. Le sem tudtuk venni egymásról a tekintetünket.
-Szóóval...-szólalt meg Alex.-Ti mostmár jártok?-ajjajj,témánál vagyunk.
Eric gyönyörű szemeivel nézett enyéimbe és a többieket figyelembe se véve megcsókoltuk egymást.
-ÓÓÓÓóóóó...Ezt vehetjük egy igennek is??-kérdezte Adam.
Odafordultam hozzájuk és csak megbicentettem a fejem, válaszom jeléül.
- Hát akkor sok boldogságot nektek!- kívánták nekünk barátaink.
- Köszönjük! -odabújva Erichez.
- Na, haver. Tudom,hogy turbékolnátok még egy ideig de nekünk holnap fontos dolgunk lesz! Emlékszel?-kacsintott Ericre.
- Ja, igen mehetünk. Ki kísérsz? -nézett rám kiskutyaszemekkel.
- Persze, ezt kérned sem kell.-fogtam kabáomat,hogy felvegyem és Eric úriember módjára felsegítette.
A lányok is kikísérték a fiúkat.
- Lányok! Örülök,hogy megismerhettelek titeket.-köszönt el Edin újdonsült, ami az utóbb kiderült barátnője, Kendra. Nem lazsálnak..Elismerésem.
- Mi is úgyszintén, remélem még találkozunk.-köszöntünk mi is.
- Biztosan.- értett egyet Kendra. Alex és Adam búcsút vetettek egymásnak barátnőimmel és beszálltak az autóba. A lányok is bementek a házba, így csak mi maradtunk ketten Erickel.
- Köszönöm a forrócsokit. És a....a többit.- húzott mosolyt arcára.
- Nagyon szívesen, máskor is.
- A forrócsokit? -kezdett bele huncut nevetésbe.
- Ahogy gondolod.- mosolyogtam én is.
- Kár, én másra gondoltam.- játszotta a megsértődöttet.
- Hát..énis.-néztem kezemre, ami Eric mellhasán feküdt.
- Abból hiányom lesz az éjszaka. - szomorodott el.
- Tessék, ezzel csak kihúzod valamddig.- majd egy kis puszit nyomtam arcára. Direkt nem adtam a szájára, húzni akartam kicsit.

 
- Háát....megpróbálom, de jobban örültem volna ha kicsivel nagyobbat kapok.
- Érd be ennyivel most. -incselkedtem vele.
- Jólvan. De ezért holnap, eljössz velem valahova.
- Ha csak ez az ára, akkor bennevagyok.
- Oké, 11-re ittvagyok érted!
- Jólvan. Na de most menj, megfogsz fázni.
- Ez szép! Máris meguntál? -kérdezte,kezét szívére téve elvékonyított hangon.
- Tudod, hogy nem tenném. Csak nem akarom ,hogy miattam legyen valami bajod.
- Tudom. Na tényleg megyek.- sétáltunk oda az autó ajtajához.
Eric mielőtt beült egy gyors mozdulattal odahúzott magához és lecsapott ajkaimra.
- Na, ezzel már talán kihúzom holnapig.- beült az autóba és még visszaszólt.
- Szeretlek! - erre elmosolyodtam és én is visszamondtam neki.

Gyors léptekkel siettem vissza a házba, ahol a lányoknak már nyoma sem volt. Megértem, én is fáradt vagyok már, így gyorsan felmentem a szobánkba de Tinát ott sem találtam. Bementem Emma szobájába és elmosolyodtam a látványtól. A két barátnőm egymás mellett feküdt az egyszemélyes ágyon. Emma lába félig lent a földön, félig pedig Tina hátán. Szegénykék még a ruhát sem vették le. Holnapra biztos megbánják, de ez már nem az én bajom. Visszamentem a mostanra már üres szobába és a saját fürdőm felé vettem az irányt. Megnyitottam a zuhanyzáshoz a vizet, majd levetkőztem és beálltam alá. Jól esett a meleg víz. Hát persze, kinek nem esne jól egy hideg téli éjszakai kintlét után egy jó meleg fürdő?! A válasz egyszerű..Senkinek.

Már vagy úgy fél órája zuhanyoztam, mikor elfogyott a melegvíz, úgyhogy kénytelen voltam kiszállni. Megtörölköztem és felvettem e pizsimet, ami jelen pillanatban egy rövid shortból és egy topból állt. A hajamat összefogtam és a sminket is lemostam, majd végül az ágyban találtam magam. Még egy jó ideig felevenítettem a mai eseményeket, aztán mosollyal az arcomon, elaludtam és az álmok tengerén folytattam. Csodás álmom volt. És persze, hogy a kis pacsirtával, kivel mással is álmodhatnék?!

Reggel kipattanva ültem fel az ágyra, majd az órámra nézve visszafeküdtem, mivel meggyőződtem arról, hogy még csak fél kilenc van. Csodálkoztam is, hogy ilyen hamar felkelek, hiszen hajnali 3-kor feküdtem le, és nem voltam fáradt.
Próbáltam egy kicsit még lustálkodni, de ez nem ment valami fényesen, így lelépve a padlóra, felvettem a rózsaszín szörmés mamuszomat és a fürdőbe mentem. Megfésülködtem, felöltöztem, fogatmostam. A reggeli szerelésem az csak egy melegítőruciból állt. A hajamat pedig felkötöttem.

Lementem a konyhába és készítettem magamnak reggelit. Elővettem a serpenyőt a szekrényből, majd utána a hűtőből a tojást és a bacont, és elkészítettem a tojásrántottát. Mikor készen lettem, Tináék is lejöttek az emeletről.

- Hmm... jól érzem, hogy baconos tojást csináltál? - jött a szag után Tina.
- Igen jól. Tessék, van még a serpenyőben kettőtöknek.- mutattam oda a villámmal.
- Ahhw...Egy igazi tündér vagy. Mostmár mondjuk tudom is az okát, ennek a jókedvnek.
- Ha már itt tartunk! Van még egy órám elkészülni, mert Erickel találkozunk.- vettem be még egy falatot a számba, miközben Emma is helyetfoglalt az asztalnál.
- Jóétvágyat! Köszi a reggelit.- szólalt meg Emma.
- Köszi nektek is további jóétvágyat, gyorsan egnézem az email-jeimet, aztán megyek készülődni.
- Naa...lemaradtam valamiről? Az este jó sokáig maradtatok kint Erickel.- vett be ő is egy falatot.
- Honnan tudod, hogy sokáig voltunk? Hiszen úgy bealudtatok, hogy azt sem vettétek észre, hogy ruhábn aludtatok egymás mellett. És hadd ne beszéljek arról, hogy viccesen néztetek ki. Az egyik lábad a földön, míg a másik Tina hátán landolt.- mondtam nevetve, mire ő is elkezdett nevetve.
- Úristeeen! Tényleg viccesen nézhettünk ki.- temette arcát tenyerébe.
- Hát igen.- fordultam el az asztaltól és a nappaliba mentem.

Leültem a kanapéra és a laptopot az ölembe vettem. Az első dolog, amit megnéztem az a Twitter volt. Egy éjszaka alatt...najó 2 napja nem néztem, máris lett 120 új követőm. Az üzenőfalam tele volt dícsérő Tweetekkel. Kiléptem majd az emailjeimet néztem meg.

2 új bejövőm volt.
Az egyik az ABC-től jött.---> Tisztelt ABC tehetségkutató nyertese. A nyereményeit 2012. január 3-án veheti át. Ami nem más,mint egy 4 személyes BMW, egyéb felszerelésekkel ellátva, egy éven keresztül havi 1.000.000 korona, és emellett 2 személynek egy párizsi utazás. Az út árába beletartozik a szállás is.
Még egyszer gratulál az ABC csapata.

A másik pedig a szüleimtől jött.----> Drágám, nagyon gratulálunk a győzedelmedért. Kimondhatatlanul büszkék vagyunk rád. Nagyon hiányzol nekünk. Karácsony utánra kaptunk jegyet, úgyhogy 28-án ottleszünk. Az öcsédnek is hiányzol, szinte már majdnem minden nap kérdezi,hogy mikor láthat újra. Sajnálom, hogy eddig nem volt rá lehetőségünk elmenni, de itthon is van egy-két gond. De a lényeg, hogy 3 nap múlva találkozunk és akkor te is elmesélhetd mi történt veled.
Végre megismerhetem az új barátnőtöket. Puszi: Szerető családod.

Könnyes szemmel olvastam a sorokat, de egyben boldog is voltam, hogy a szüleim meglátogatnak. De aggasztott az a mondata, hogy otthon is van egy-két gond. Remélem nem súlyos.

-------------------------------------------------
Nos, ennyi lenne.. Remélem tetszik :)
És mégegyszer neharagudjatok,hogy ennyit késtem .

                       
 

4 megjegyzés:

  1. Szipi-szupi lett! :)
    Puszi: Királylány

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem tudom, Te mit olvashattál, ami nem sikerült jól, de hogy nem ezt a fejezetet, abban biztos vagyok!:D Örülök, hogy végre összejöttek! Kíváncsian várom a folytatást!!!
    Puszi, Matthew

    VálaszTörlés
  3. Naaaagyon tetszett! :)
    Olyan jó hogy végre összejöttek.:) Az különösképpen tetszett, hogy Alisson kicsit húzta Eric agyát. Sajnos Eric nem bírt várni és lopott egy csókot.:) Várom a folytatást...:)
    Puszi: Bonie

    VálaszTörlés
  4. Helloka!
    Nyugodtan ki merem jelenteni, hogy nekem ez lett a kedvenc fejezetem! Itthon fekszem betegen, és újra végig olvastam ma az egészet az elejétől!!! Jó sokat fejlődtél Betty!!! :)))) Remélem hamar jössz a frissel!!!
    Puszcsi: Barbibaby

    VálaszTörlés